کاشت ۸۷۰۰ اصله درخت در سطح منطقه ۱۵
کاشت ۸۷۰۰ اصله درخت در سطح منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، در تمامی معابر کم برخوردار از پوشش فضای سبز منطقه ۱۵، نهال کاشته شده است. همچنین با هدف افزایش سرانه فضای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، در تمامی معابر کم برخوردار از پوشش فضای سبز منطقه ۱۵، نهال کاشته شده است. همچنین با هدف افزایش سرانه فضای سبز و بهبود منظر شهری کاشت انواع درخت از نوع گونه‌های مختلف و مقاوم در فضاهای سبز شهری همچنان ادامه دارد.

 وی همچنین افزود: در صورتی که درختان در شهرها به صورت صحیح و در مکان مناسب کاشته شوند می‌توانند به  افزایش زیبایی‌های بصری شهر، کاهش آلودگی‌های محیطی، افزایش رطوبت و تثبیت خاک کمک کنند.

صدیقی تصریح کرد: عملیات کاشت حدود ۸۷۰۰ اصله درخت از جمله انواع گونه‌های زبان گنجشک، زیتون تلخ، کاج مشهد، سرو خمره‌ای، بلوط دائم سبز و… در بزرگراه‌ها، بوستان‌ها، رفیوژها و معابر شهری منطقه و درختان مثمر شامل شلیل، سیب، بادام، هلو و … در منازل شهروندان انجام شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز با اجرای عملیات کاشت درخت از اقدامات اصلی و ویژه فضای سبز شهرداری‌ها بوده که به صورت مستمر در حال انجام است.


انتهای پیام/