کاشت نهال در حیاط خانه شهروندان منطقه۲۲
کاشت نهال در حیاط خانه شهروندان منطقه۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح گفت: باتوجه به اینکه بیشترین سرانه فضای سبز شهر تهران مختص منطقه ۲۲ است و بوستان های جنگلی چیتگر، وردآورد، خرگوش دره، لتمال کن، جوانمردان، آبشار تهران و۹۰ بوستان محلی در این منطقه وجود دارد؛ با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح گفت: باتوجه به اینکه بیشترین سرانه فضای سبز شهر تهران مختص منطقه ۲۲ است و بوستان های جنگلی چیتگر، وردآورد، خرگوش دره، لتمال کن، جوانمردان، آبشار تهران و۹۰ بوستان محلی در این منطقه وجود دارد؛ با این وجود توسعه فضای سبز متناسب با اقلیم منطقه در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی افزود: در آستانه هفته درختکاری مدیریت شهری پایتخت در نظر دارد تا نهال برای حیاط خانه شهروندان فراهم کند که در این زمینه شهروندان می توانند به سامانه ۱۳۷ پلاس درخواست شان را اعلام کنند تا همکارانم اقدام به کاشت نهال کنند.

فصیح ادامه داد: در هفته درخت کاری چند ایستگاه توزیع نهال در منطقه نیز برپا می شود تا شهروندان در صورت نیاز به این پایگاه‌ها مراجعه داشته باشند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ عنوان کرد: هم اکنون پویش کاشت یک میلیارد درخت در کشور در منطقه ۲۲ با مشارکت شهروندان در بوستان های فرامنطقه ای و محله ای آغاز شده است.

انتهای پیام/