چهارمین محفل نقل دلدادگی در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد
چهارمین محفل نقل دلدادگی در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، چهارمین محفل از ویژه برنامه نقل دلدادگی همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور چشم‌گیر شهروندان در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد. به گزارش شهریار، چهارمین محفل نقل دلدادگی با حضور جانبازان، ایثارگران، خانواده شهید خلیل محمودی و دلدادگان هشت سال دفاع مقدس در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد. در این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

چهارمین محفل از ویژه برنامه نقل دلدادگی همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور چشم‌گیر شهروندان در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

به گزارش شهریار، چهارمین محفل نقل دلدادگی با حضور جانبازان، ایثارگران، خانواده شهید خلیل محمودی و دلدادگان هشت سال دفاع مقدس در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

در این محفل هادی نقوی از راویان و رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از ایثار و رشادت‌های شهدا و رزمندگان این دوران پر افتخار پرداخت و گفت: رمز پیروزی در تمامی عملیات‌های دوران دفاع مقدس توکل به خدا و ائمه اطهار (ع) بود کما اینکه اگر این معنویت نبود نمی‌توانستیم لحظه‌ای در مقابل تسلیحات دشمن ایستادگی کنیم.

از دیگر بخش‌های این مراسم می‌توان به خاطره‌گویی پدر شهید خلیل محمودی، اجرای تئاتر با مضمون دوران دفاع مقدس، مداحی و اشاره کرد.

در پایان این ویژه‌ برنامه از خانواده شهید خلیل محمودی قدردانی و تجلیل به‌عمل آمده و از طراحی سیاه قلم چهره شهید محمودی رونمایی شد.