لزوم تسریع در بازسازی و مرمت خانه موزه «فروغ فرخزاد»
لزوم تسریع در بازسازی و مرمت خانه موزه «فروغ فرخزاد»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، پانزدهمین طرح «چهارشنبه‌های فرهنگی» توسط علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در منطقه ۱۱ شهرداری تهران دنبال شد که در این بازدید سید محمد رضا موسوی شهردار منطقه ۱۱ شهرداری تهران و جمعی از معاونان و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، پانزدهمین طرح «چهارشنبه‌های فرهنگی» توسط علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در منطقه ۱۱ شهرداری تهران دنبال شد که در این بازدید سید محمد رضا موسوی شهردار منطقه ۱۱ شهرداری تهران و جمعی از معاونان و مدیران منطقه سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران را در این بازدید همراهی کردند.

در این بازدید علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ابتدا به منظور ادای احترام به مقام شهدا در  مزار شهدای گمنام بوستان دامپزشک حضور یافت و سپس از  کانون فرهنگی حر  بازدید کرد و سپس زمین چمن کانون فرهنگی حر را افتتاح کرد و گفت: کانون فرهنگی حر یک مجموعه بسیار ارزشمند است که از ظرفیت فرهنگی خوبی در منطقه ۱۱ تهران برخوردار است.

وی افزود: به زودی زمین ورزشی دیگری نیز در کانون حر افتتاح خواهد شد که می تواند سرانه ورزشی منطقه را بالا ببرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از خانه موزه فروغ فرخزاد بازدید و سپس بر تسریع مرمت این خانه توسط شرکت توسعه فضاهای فرهنگی تاکید کرد و گفت: باید اقدامات لازم در زمینه مرمت و بازسازی خانه موزه فروغ فرخزاد توسط مدیریت شهری و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی هرچه سریعتر عملیاتی شود تا بتوانیم شاهد تکمیل بازسازی خانه موزه فروغ فرخزاد باشیم .

نادعلی در ادامه از مجموعه تئاتر محراب بازدید کرد و گفت: مجموعه تئاتر محراب مخاطبانی از قشر جوان و هنر دوست دارد و در همین زمینه در تلاش هستیم با همکاری دولت و مدیریت شهری تهران مشکلات این مجموعه را حل کنیم.

در ادامه بازدید، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از مرکز تسهیل و بازدید کرد و توسعه کسب و کار و کارآفرینی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ تهران بازدید کرد و در جریان روند فعالیت این مجموعه قرار گرفت.

نادعلی در ادامه از روند تکمیل پروژه شهربانو منطقه ۱۱ تهران بازدید کرد و گفت: این مجموعه با چهار طبقه مخصوص بانوان در زمینه های اجتماعی و فرهنگی آماده بهره برداری است و تا یک ماه دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین در ادامه طرح چهارشنبه های فرهنگی،  نادعلی با معاونان و مدیران منطقه۱۱ شهرداری تهران و نخبگان فرهنگی این منطقه با رویکرد فرهنگی گفتگو کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین با خانواده شهدا  منطقه ۱۱ تهران دیدار و گفتگو کرد و سپس در مسجد رضوی  منطقه ۱۱ تهران حضور یافت و با شهروندان این منطقه دیدار کرد.

انتهای پیام/