تهیه طرح جامع فضای سبز تهران تا پایان تابستان ۱۴۰۳
تهیه طرح جامع فضای سبز تهران تا پایان تابستان ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در دویست و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی طرح ثبت درختان ارزشمند به عنوان میراث طبیعی شهر تهران با بیان اینکه  ۹۱۷ درخت با بن بالای ۲۰۰ سانتی متر در سطح شهر تهران وجود دارد، اظهار کرد: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در دویست و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی طرح ثبت درختان ارزشمند به عنوان میراث طبیعی شهر تهران با بیان اینکه  ۹۱۷ درخت با بن بالای ۲۰۰ سانتی متر در سطح شهر تهران وجود دارد، اظهار کرد: ۹ درخت بین ۶۰۰ تا ۷۹۹ سانتی متر، ۶۶ درخت بین ۴۰۰ تا ۵۹۹ سانتی متر و ۲  هزار و ۴۳۹ درخت بین ۲۰۰ تا ۳۹۹ سانتی متر هستند.

وی با تاکید بر اینکه از ۲ هزار و ۵۱۷ اصله درخت ارزشمند، سه درخت از این تعداد بالای ۸۰۰ سانتی متر محیط بن دارند، یادآور شد: یکی از اقداماتی که در این دوره دنبال شد طرح جامع فضای سبز است و در نیمه اول سال آینده این طرح به نتیجه خواهد رسید. سعی خواهیم کرد در طول این مدت ایرادات را برطرف کنیم. امیدواریم منافع این طرح به مردم برسد و محیط زیست نیز حفظ شود.

گفتنی است، طرح ثبت درختان ارزشمند به عنوان میراث طبیعی شهر تهران پس از اعمال اصلاحات با حداکثر آراء موافق به تصویب رسید.

همچنین در ادامه طرح الزام شهرداری تهران به تهیه ساماندهی نحوه استقرار واحدها و مراکز ارائه خدمات مرتبط با حیوانات خانگی با حداکثر آراء موافق تصویب شد.

انتهای پیام/