حاشیه خیابان‌های فاقد پیاده‌رو با احداث پیاده‌رو جدید ساماندهی می‌شود
حاشیه خیابان‌های فاقد پیاده‌رو با احداث پیاده‌رو جدید ساماندهی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز از احداث پیاده رو در مکانهای فاقد پیاده رو و خطر آفرین برای عابرین پیاده خبر داد. به گزارش شهریار، محمد رشتبری اظهار کرد: در راستای مطالبات مردمی، اصلاح و مناسب سازی معابر سطح منطقه و تامین امنیت در محل تردد عابرین پیاده، عملیات احداث […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز از احداث پیاده رو در مکانهای فاقد پیاده رو و خطر آفرین برای عابرین پیاده خبر داد.

به گزارش شهریار، محمد رشتبری اظهار کرد: در راستای مطالبات مردمی، اصلاح و مناسب سازی معابر سطح منطقه و تامین امنیت در محل تردد عابرین پیاده، عملیات احداث و کف سازی پیاده رو خیابان بهاران واقع در لاله غربی توسط عوامل عمرانی منطقه در حال انجام است.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده روها به منظور بهبود عبور و مرور و تسهیل تردد شهروندان از معابر شهری عنوان کرد و افزود: با اجرای این پروژه ضمن تضمین امنیت شهروندان برای عبور و مرور و کاستن حوادث احتمالی، جلوه بصری و شهری مسیر نیز متحول گشته و عابرین به راحتی می توانند در این مسیر تردد کنند.

رشتبری افزود: همزمان با اجرای این پروژه عملیات احداث پیاده رو در انتهای بلوار تشیع واقع در شهرک اندیشه اطراف مجتمع ولیعصر نیز در مراحل پایانی بوده که با اتمام این دو پروژه تداوم این عملیات در سطح محلات صورت می گیرد.

شهردار منطقه مساحت این دو پروژه را بیش از ۲۰۰۰ مترمربع و با عرض ۲ متر اعلام کرد و افزود: این پروژه ها از محل اعتبارات کف سازی شهرداری ناحیه یک و دو منطقه ۷ تبریز اجرا می شود.