دو مجموعه ورزشی و خدماتی در منطقه۲ آماده افتتاح شد
دو مجموعه ورزشی و خدماتی در منطقه۲ آماده افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی ، با اشاره به رویکرد مدیریت منطقه در تقویت و توسعه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی محلات گفت: با توجه به وسعت منطقه ، توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی محلات یکی از مطالبات شهروندان مطرح است و بر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی ، با اشاره به رویکرد مدیریت منطقه در تقویت و توسعه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی محلات گفت: با توجه به وسعت منطقه ، توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی محلات یکی از مطالبات شهروندان مطرح است و بر همین اساس مدیریت شهری در تلاش است با توسعه این مجموعه ها ، بخشی از مطالبات شهروندان تامین شود.
وی افزود: درهمین راستا  سوله ورزشی ویژه بانوان درفضایی به مساحت  ۲۰۰‌مترمربع در کنار سرای محله پونک برای انجام ورزش‌های غیرتوپی احداث و آماده بهره برداری است.
شهردار منطقه۲ افزود: این سوله برای کاربری ورزشی و فرهنگی تعریف شده است و به دلیل ارتفاع و وسعت کم آن امکان انجام همه ورزش‌ها در آن نیست اما  با توجه به محدودیت فضای ورزشی در این محله ،احداث این مکان می تواند  بخشی از نیازهای شهروندان را مرتفع کند.
صالحی ساختمان جدید اسکان کارگران خدمات شهری در ناحیه دو را از دیگر پروژه های آماده افتتاح برشمرد و گفت: به منظور تامین شرایط رفاهی، بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی کارگران  و با هدف بهینه سازی مجموعه خدماتی که در حوزه امور شهری به شهروندان ارائه می شود، ششمین ساختمان اسکان کارگران خدمات شهری  احداث شد.
وی افزود: درمحوطه  این ساختمان امکاناتی همچون خوابگاه و محل اسکان ، سرویس بهداشتی ، ناهارخوری، رختشورخانه و … طراحی شده است.

انتهای پیام