ویژه‌برنامه «بچه‌محل‌های آقا» در تالار وحدت
ویژه‌برنامه «بچه‌محل‌های آقا» در تالار وحدت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای همه عرصه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان امنیت، مدافعان سلامت و… گفت: آیین بزرگ یادواره شهدای منطقه ۱۱ با نام «بچه‌محل‌های آقا»، روز شنبه، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای همه عرصه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان امنیت، مدافعان سلامت و… گفت: آیین بزرگ یادواره شهدای منطقه ۱۱ با نام «بچه‌محل‌های آقا»، روز شنبه، ۳۰ دی‌ماه، ساعت ۱۸ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

موسوی، برگزاری این یادواره را فرصت مغتنمی برای ادای دین دوباره به رشادت و جانفشانی رزمندگان اسلام و تکریم مقام و ارزش‌های والای شهدا، همچنین تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: یادواره شهدای منطقه ۱۱، یادبودی برای شهدای عرصه‌های مختلف است که با حضور خانواده معظم شهدا و شهروندان به اجرا درخواهد آمد.

وی همچنین گفت: اجرای نمایش موضوعی، سرود، سخنرانی با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری و برپایی چایخانه امام رضا (ع) به نیت شهدا و… از اهم برنامه‌های این مراسم است.

مراسم یادواره شهدا در مناطق ۲۲گانه شهر تهران به طور مستمر به اجرا درمی‌آید و شور و حال شهادت‌طلبی را در شهر زنده نگه می‌دارد. منطقه ۱۱ تهران با استفاده از امتیاز منحصربه‌فرد وجود تالار وحدت، این مراسم را در این تالار که یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین تالارهای فرهنگی و هنری کشور است، برگزار می‌کند و رنگ و بوی تازه‌ای به آن خواهد بخشید.

انتهای پیام/