همکاری‌های مشترک شهرداری منطقه ۵ با پیمانکاران فعال تقویت می‌شود
همکاری‌های مشترک شهرداری منطقه ۵ با پیمانکاران فعال تقویت می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه پیمانکاران عمرانی بازوان اجرایی مدیریت شهری محسوب می شوند گفت: همکاری های مشترک شهرداری منطقه ۵ با پیمانکاران فعال تقویت می شود. به گزارش امور ارتباطات، اکبر پورخردمند در جلسه مشترک با پیمانکاران فعال در پروژه های شرق تبریز اظهار داشت: برای پیشبرد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه پیمانکاران عمرانی بازوان اجرایی مدیریت شهری محسوب می شوند گفت: همکاری های مشترک شهرداری منطقه ۵ با پیمانکاران فعال تقویت می شود.

به گزارش امور ارتباطات، اکبر پورخردمند در جلسه مشترک با پیمانکاران فعال در پروژه های شرق تبریز اظهار داشت: برای پیشبرد امور و اجرای به موقع پروژه های عمرانی لازم است مشکلات موجود احصاء و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

وی با اشاره به تاکیدات شهردار تبریز نسبت به اجرا و اتمام پروژه های عمرانی در موعد مقرر تصریح کرد: تامین به موقع منابع مالی از سوی شهرداری و اجرای پروژه های عمرانی بر اساس برنامه های زمانبندی توسط پیمانکاران دو اولویت مهم کاری در این منطقه خواهد بود.

پورخردمند تاکید کرد: پس از بررسی و احصاء مشکلات، در حد توان نسبت به رفع گره های موجود و ایجاد انگیزه مضاعف برای پیمانکاران اقدام می شود.

شهردار منطقه پنج، طرح مشکلات را نخستین گام برای حل آنها عنوان کرد و افزود: با پنهان کردن مسائل نمی توان نسبت به حل و فصل آنها اقدام کرد.

پورخردمند در ادامه سخنان خود پتانسیل های شرق تبریز را بسیار بالا توصیف کرد و افزود: منابع، پتانسیل ها و ظرفیت های شرق تبریز فضا را برای انجام کارهای بزرگ فراهم کرده است.

به گفته وی، پیمانکاران باسابقه و توانمندی در حوزه شهردرای منطقه ۵ فعال هستند و با کمک آنها شرق تبریز به کارگاه عمرانی شهر تبدیل می شود.

گفتنی است در ادامه جلسه، پیمانکاران عمرانی مسایل، مشکلات و خواسته های خود را بدون واسطه مطرح و شهردار منطقه ۵ نیز برای حل و فصل مشکلات موجود در حد توان و ظرفیت منطقه قول مساعد داد.