هرس ۱۳ هزار مترمربع رز و نسترن در غرب پایتخت
هرس ۱۳ هزار مترمربع رز و نسترن در غرب پایتخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: رسیدگی به گیاهان و گل‌ها و درختان شهر از جمله اقداماتی است که در راستای نگهداشت بهینه فضای سبز معابر و بوستانهای منطقه ۹ انجام می‌شود. وی افزود: در همین راستا و به‌منظور افزایش بیشتر کیفیت، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: رسیدگی به گیاهان و گل‌ها و درختان شهر از جمله اقداماتی است که در راستای نگهداشت بهینه فضای سبز معابر و بوستانهای منطقه ۹ انجام می‌شود.

وی افزود: در همین راستا و به‌منظور افزایش بیشتر کیفیت، میزان تولید و همچنین زیبایی درون شهری به منظور بهره‌مندی بصری بیشتر شهروندان و حفظ و نگهداری آنها این مهم انجام می گیرد.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در راستای اقدامات شش ماهه دوم سال با توجه به مساعد شدن شرایط جوی و رفع خطر سرمازدگی درختچه­‌های رز و نسترن، اداره فضای سبز منطقه ۹ نسبت به شروع عملیات هرس رز و نسترن در بوستان‌ها، میادین و رفیوژها اقدام کرده است.

 مرتضوی اظهار داشت: در این عملیات ۱۳ هزار مترمربع رز و نسترن هرس خواهد شد و تاکنون عملیات هرس در بوستان های آزادی و فتح به پایان رسیده است.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ توضیح داد: با توجه به اهمیت فضای سبز در میدان آزادی هرس این محدوده به متراژ ۲۸۰۰ مترمربع آغاز شده و تا نیمه اسفند ماه به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/