نوسازی مخازن پسماند در منطقه۲۲
نوسازی مخازن پسماند در منطقه۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح گفت: طبق پایش صورت گرفته از سوی کارشناسان خدمات شهری نواحی شش گانه مخازن پسماند فرسوده شناسایی و اقدام برای نوسازی آن صورت گرفته است. وی افزود: باتوجه به اجرای طرح استقبال از نوروز تمامی زیرمخزنی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح گفت: طبق پایش صورت گرفته از سوی کارشناسان خدمات شهری نواحی شش گانه مخازن پسماند فرسوده شناسایی و اقدام برای نوسازی آن صورت گرفته است.

وی افزود: باتوجه به اجرای طرح استقبال از نوروز تمامی زیرمخزنی های پسماند معابر نوسازی و رنگ آمیزی آن در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.فصیح ادامه داد: بخشی از مخازن که نیازمند نوسازی دارد از سوی واحد ۱۳۷ اقدام به نوسازی شده است.

همچنین محسن زرین شهردار ناحیه۴ منطقه ۲۲ گفت: مخازن سطح محدوده که فرسوده و فاقد قابلیت استفاده برای شهروندان محله سروآزاد بود شناسایی شد و این معضل در یک بازه زمانی کوتاه چند روزه رفع شده است.

 شهردار ناحیه ۴ با اشاره به اینکه سلامت شهروندان در اولویت اهداف مدیریت شهری است؛ افزود: در پایان سال جاری برآن شدیم تا مخازن ۱۱۰۰ لیتری فرسوده در سطح محدوده با موارد نو جایگزین شود تا ضمن افزایش‌ زیبایی بصری شهر و در نظر گرفتن سلامت شهروندان، خدمتی هرچند کوچک به شهروندان جهت تخلیه زباله و استفاده از مخازن با کارایی بهتر صورت گیرد.

انتهای پیام/