رفع معایب روشنایی ۲۳۵ ایستگاه‌ اتوبوس در منطقه ۱۲
رفع معایب روشنایی ۲۳۵ ایستگاه‌ اتوبوس در منطقه ۱۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، زینب عبادی معاون حمل ونقل وترافیک منطقه گفت: در راستای افزایش ایمنی تردد مسافران و اتوبوس‌ها در ایستگاه‌های اتوبوس  هنگام تاریکی هوا و تامین روشنایی مورد نیاز و نیز زیبایی بصری در هنگام شب، عملیات رفع معایب و تعویض لامپ‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، زینب عبادی معاون حمل ونقل وترافیک منطقه گفت: در راستای افزایش ایمنی تردد مسافران و اتوبوس‌ها در ایستگاه‌های اتوبوس  هنگام تاریکی هوا و تامین روشنایی مورد نیاز و نیز زیبایی بصری در هنگام شب، عملیات رفع معایب و تعویض لامپ‌های معیوب سایه بان‌های این مسیر در حال اجرا است.

وی در ادامه گفت: در این راستا  ایرادهای اساسی برق و روشنایی ایستگاه های اتوبوس نواحی شش گانه با فازبندی و  به صورت مستمر در حال اجراست.

زینب عبادی  با بیان اینکه تشویق و ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی همواره در اولویت فعالیتها قرار داشته ، افزود: بر همین اساس این منطقه همچنان رکورد دار جابجایی مسافر بوده و توسعه حمل و نقل عمومی درسطح منطقه همواره مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات تعویض صندلی ها در اکثر ایستگاه های محلات محدوده انجام شده ، ۴۰ ایستگاه اتوبوس در سطح منطقه به سیستم سولار مجهز شده ، سقف پلی کربنات بیش از ۳۰ ایستگاه در سطح محدوده نوسازی شده و مرمت و تعویض تابلوهای ایستگاه ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲ خاطر نشان کرد: همواره با اجرای طرح های متنوع و مختلف ترافیکی باعث شده تا شهروندان بیشتری از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/