نوسازی املاک ریزدانه بافت فرسوده منطقه ۱۴ سرعت می‌گیرد
نوسازی املاک ریزدانه بافت فرسوده منطقه ۱۴ سرعت می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی شهردار این منطقه طی هم اندیشی با مدیران و کارشناسان حوزه شهرسازی ضمن بررسی موضوعات و چالش های این حوزه، بر اهمیت مناسب سازی کالبد شهری و بهبود کیفیت زندگی در منطقه همچنین ارائه خدمات و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی شهردار این منطقه طی هم اندیشی با مدیران و کارشناسان حوزه شهرسازی ضمن بررسی موضوعات و چالش های این حوزه، بر اهمیت مناسب سازی کالبد شهری و بهبود کیفیت زندگی در منطقه همچنین ارائه خدمات و جلب رضایت شهروندان تاکید کرد.

یزدی با بیان اینکه تجمیع پلاکهای ریزدانه کلید جهش در نوسازی بافتهای فرسوده پایتخت و از جمله بخش هایی از منطقه ۱۴ است، افزود: با وجود پلاک های ریز دانه بافت فرسوده ای که این منطقه دارد، ارائه تسهیلات و ایجاد بستر مناسب برای مشارکت مردمی و در راستای تسریع توسعه و نوسازی کالبد شهری ویژه این بخش از منطقه اولویت دارد.

یزدی در ادامه گفت: باتوجه به اینکه نوسازی شهرها و محله ها درجهت ارتقاء کیفیت زندگیصورت می‌گیرد لازم است ابعاد کالبدی و غیرکالبدی اجتماعی، اقتصادی وفرهنگی محلات مدنظرقرارگرفته شودو خواست ونیازهای مردمی در اجرای طرح های شهری و ظرفیت های مردمی در توسعه و نوسازی مد نظر قرار گیرد.

وی بر ضرورت هماهنگی و هم افزایی دستگاه ها و نهادهای مدیریتی به منظور نوسازی بافت فرسوده همچنین فعالیت کارگروه اجتماعی و فرهنگی ذیل کارگروه زیرساخت شهری تاکید کرد و گفت: نوسازی پلاک های ریزدانه پیش از اینکه یک کار شهرسازی و کالبدی باشد، امری اجتماعی است. جلب رضایت شهروندان و نحوه دقیق و اصولی اجرای طرح طبق نظرات کارشناسانه، استفاده از ظرفیت ها و سرمایه های مشارکتی تا رسیدگی سریع و به موقع به مشکلات مردم درحوزه شهرسازی و رفع کمبود سرانه های خدماتی در بافت های فرسوده از موارد مورد تاکید شهردار در این جلسه بود که در دستور کار قرار گرفت.

یزدی خاطر نشان کرد: کارهای خوبی در رابطه با نوسازی بافت های فرسوده در منطقه انجام شده و امیدواریم با تلاش و برنامه ریزی مضاعف و بهره مندی از پتانسیل ها روند نوسازی در منطقه تسریع یابد.

انتهای پیام/