احصاء مشکلات خدمات شهری منطقه ۳ در آستانه برگزاری قرار خدمت
احصاء مشکلات خدمات شهری منطقه ۳ در آستانه برگزاری قرار خدمت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، با حضور معاون هماهنگی امور مناطق، معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز و شهردار منطقه ۳، مشکلات حوزه خدمات شهری منطقه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش شهریار، در آستانه برگزاری چهارمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳، جلسه احصاء مسائل و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

با حضور معاون هماهنگی امور مناطق، معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز و شهردار منطقه ۳، مشکلات حوزه خدمات شهری منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهریار، در آستانه برگزاری چهارمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳، جلسه احصاء مسائل و مشکلات خدمات شهری این حوزه با حضور مهدی یوسفی، جواد صدیقی، اکبر پورخردمند و معاون خدمات و عوامل این منطقه برگزار شد.

اکبر پورخردمند در این جلسه با قدردانی از ابتکار شهردار تبریز در برگزاری جلسات قرار خدمت گفت: بسیاری از مشکلات مدیریت شهری نیازمند تصمیمات فرابخشی است و این جلسات می‌تواند در حل و فصل مسائل موجود موثر واقع شود.

تاکید بر صیانت از حریم شهر و جلوگیری از تخلفات ساختمانی در داخل شهر و همچنین اجرای بهتر طرح استقبال از بهار، زیباسازی سطح حوزه در آستانه نوروز، رنگ آمیزی جداول و مبلمان شهری ،جمع آوری سگ‌های بلاصاحب از جمله مواردی بود که معاون خدمات شهری شهرداری تبریز در این جلسه بر آنها تاکید کرد.

در این جلسه حاضران در خصوص احصا مشکلات و بیان موضوعات و چالش‌های حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه به بیان نکته نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.