راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه‌ پشتیبانی ملت از ولایت است
راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه‌ پشتیبانی ملت از ولایت است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عزیزالله سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تحولی بزرگ در جامعه اسلامی به حساب می‌آید. وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود خط پایانی بر دوران طاغوت و رژیم ستم‌شاهی در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عزیزالله سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تحولی بزرگ در جامعه اسلامی به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود خط پایانی بر دوران طاغوت و رژیم ستم‌شاهی در ایران کشید و حکومت اسلامی و دینی را جایگزین آن کرد تا به عنوان الگویی در جهان برابر ظلم و ستم ایستادگی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی ایران نیز با وجود تمام دشمنی‌ها، کارشکنی‌ها، توطئه‌ها و فتنه‌هایی که استکبار جهانی علیه ملت مظلوم ایران انجام دادند، این کشور همچنان روند رو به رشد خود را طی کرده و به یکی از بزرگترین قدرت‌های جهان در عرصه‌های مختلف تبدیل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: تمام این موفقیت‌ها به پشتوانه حضور و همراهی عموم مردم رخ داده است و بی‌شک اگر این همراهی و پشتیبانی ملت از ولایت و مسئولان نظام نبود، چنین موفقیت‌هایی کسب نمی‌شد به همین دلیل دشمن برای دور کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند.

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را یکی از مهمترین جلوه‌های پشتیبانی مردم از ولایت و نظام دانست و گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا در جنگ ترکیبی با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای گسترده‌ای که در اختیار دارد مردم را از عرصه‌های مختلف به‌ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن دور کند.

سیفی ادامه داد: همین موضوع اهمیت ۲۲ بهمن را به خوبی نشان می‌دهد و لازم است که عموم مردم دوشادوش یکدیگر در راستای ناامید کردن دشمن و اعلام تجدید پیمان دوباره با ولایت فقیه در این راهپیمایی حضور گسترده داشته باشند.