هر محله یک رابط کمیته عمران شورای شهر خواهد داشت
هر محله یک رابط کمیته عمران شورای شهر خواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهرداری منطقه ۵ با حضور حجت الاسلام و المسلمین آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۵ برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین آقامیری در این نشست گفت: یک نماینده در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهرداری منطقه ۵ با حضور حجت الاسلام و المسلمین آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۵ برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین آقامیری در این نشست گفت: یک نماینده در هر محله به عنوان معتمد پیگیر طرح ها و پروژه های عمرانی محله بوده تا کارها به خوبی نظارت و دیده شود.

وی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در منطقه ۵ که موجبات افزایش رضایتمندی شهروندان را هم فراهم کرده با اشاره به اهمیت نقش نخبگان محلات در نظارت بر امور محلی از تشکیل گروه های مردمی در بخش عمرانی خبر داد.

در این نشست تعدادی از معتمدین محلات ۲۹ گانه در حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری منطقه ۵ مشکلات محلات خود را مطرح و مصوبات جلسات قبلی را پیگیری کردند.

در خاتمه احسان شریفی شهردار منطقه ضمن بیان اقداماتی شاخص در منطقه در بخش های مختلف عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی، توضیحاتی در خصوص پنجمین دوره پویش آزادی مادران زندانی جرایم غیر عمد ارائه نمود.

انتهای پیام/