ظرفیت تردد روزانه خودروها در سطح شهر تهران باید به ۸۰۰ هزار دستگاه کاهش پیدا کند
ظرفیت تردد روزانه خودروها در سطح شهر تهران باید به ۸۰۰ هزار دستگاه کاهش پیدا کند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، سید محمد آقامیری در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: عده‌ای در اغتشاشات سال گذشته به دلیل درگذشت یک بانو انجام شد، علم دفاع از حقوق بشر را  به دست گرفتند اما این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، سید محمد آقامیری در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: عده‌ای در اغتشاشات سال گذشته به دلیل درگذشت یک بانو انجام شد، علم دفاع از حقوق بشر را  به دست گرفتند اما این افراد امروز دچار سکوتی مرگبار شده‌اند و تناقض در رفتارشان دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از مدعیان گرین کارت از کشورهای غربی گرفته‌اند و می‌ترسند گرین کارت آنها باطل شود، خاطرنشان کرد: از مردم انگلیس، فرانسه و آلمان درس شرافت یاد بگیرید. سکوت می‌کنید که چه چیزی را نشان دهید؟

آقامیری با اشاره به اعتراض مردم دیگر کشورها برای استفاده از مالیات برای تحویل سلاح به اسرائیل، یادآور شد: این زجرآور نیست که نام و مشخصات کودکان غزه روی دست و پای آنها نوشته می‌شود که مشخص شود چه کسانی باقی مانده‌اند؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه چهار میلیون خودرو در تهران وجود دارد، در حالیکه ظرفیت معابر تهران بر اساس آمار، ۷۵۰ تا ۸۰۰ هزار خودرو بیشتر نیست، اظهار کرد: تمام پایتخت‌های دنیا الزامات و محدودیت‌هایی را برای تردد خودروها ایجاد می‌کنند.

آقامیری با بیان اینکه از این چهار میلیون خودرو سه میلیون  فعال است، تصریح کرد: باید این ظرفیت در سطح شهر به ۸۰۰ هزار دستگاه خودرو برسد. سازمان ترافیک طرحی داشت که چون دستخوش جابجایی مسئولان شد، متوقف ماند و امیدواریم در این جابجایی مدیریت اتفاقات خوبی بیفتد؛ چراکه منتظر ارائه طرح ترافیک بودیم و باید در مدیریت جدید بررسی شود تا طرح را ارائه کنند. پیشنهاد ما این است دو پلاک در هر روز تردد کنند تا بتوانیم به یک پنجم برسیم و عملاً میزان تردد به ۶۵۰ هزار دستگاه خودرو می رسد و ظرفیت طرح ترافیک به ۲۰۰ هزار مورد خواهد رسید.

وی با اعلام اینکه در ایام عید نوروز میزان تردد به سه پنجم وضعیت موجود می رسد، گفت: در این ایام می بینیم که به راحتی مردم از این سوی شهر به آن سوی شهر تردد می کنند.

انتهای پیام/