مسئولان در ترکیب هیئت‌های اجرایی انتخابات از جامعه شورایی استفاده کنند
مسئولان در ترکیب هیئت‌های اجرایی انتخابات از جامعه شورایی استفاده کنند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدیعقوب باقری امروز_ چهارشنبه سوم آبان‌ماه _ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: مردم این استان کم توقع و نجیب هستند لذا باید در توزیع اعتبارات مورد توجه بیشتر قرار گیرند. وی با اشاره به اختصاص ۹ اصل از قانون اساسی به شوراهای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدیعقوب باقری امروز_ چهارشنبه سوم آبان‌ماه _ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: مردم این استان کم توقع و نجیب هستند لذا باید در توزیع اعتبارات مورد توجه بیشتر قرار گیرند.

وی با اشاره به اختصاص ۹ اصل از قانون اساسی به شوراهای اسلامی افزود: به منظور حفظ شأن و جایگاه شورایی بایستی این ۹ اصل قانون اساسی اجرایی شود؛ بنابراین لازم است در شورای برنامه‌ریزی شهرستان، شورای اداری، شورای تأمین و حل اختلاف از ظرفیت شوراهای اسلامی استفاده شود.

نماینده شوراهای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات، مسئولان امر در ترکیب هیئت‌های اجرایی انتخابات از جامعه شورایی استفاده کنند چراکه آنان منتخبان و معتمدان مردم هستند.

وی با تاکید به چهار مطالبه عمده استان، خواست هماهنگی وقت ملاقاتی برای معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با وزیر راه و شهرسازی را به منظور رفع مشکلات استان در خصوص جاده‌های مواصلاتی، تونل‌ها و راه‌ها انجام دهند.

باقری تصریح کرد: از ریاست شورای عالی استان‌ها انتظار است از پنج درصد اعتبار در اختیار، قسمتی را به منظور تجهیز شوراهای اسلامی فرادست در استان چهارمحال‌وبختیاری اختصاص دهد همچنین نسبت به تشکیل جلسه‌ای با حضور وزیران بهداشت و جهاد کشاورزی مختص استان چهارمحال‌وبختیاری اقدام کند، چراکه مشکلات و کمبودهای بهداشتی و درمانی و کشاورزی از ضروریات است.