کمک مالی از منابع ملی و استانی به شهرداری اهواز
کمک مالی از منابع ملی و استانی به شهرداری اهواز
استاندار خوزستان گفت: صحبت‌هایی در رابطه با منابع و مصارف شهرداری اهواز انجام شده و قرار است از منابع مختلف ملی، استانی و ملی - استانی در حد امکان به شهرداری اهواز کمک شود

به گزارش آرمانشهر قاسم سلیمانی‌دشتکی روز، ۲۵ مرداد در پایان دیدار با اعضای شورای شهر اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی با اعضای شورای شهر اهواز داشتیم و مسائل مهم شهر از جمله روان‌آب‌ها، اصلاح سیستم فاضلاب و حاشیه‌نشینی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: امروز پروژه بسیار خوبی در کوی علوی اهواز با اعتبار حدود ۱۳۰ میلیارد تومان برای جمع‌آوری روان‌آب‌ها آغاز شد.

استاندار خوزستان گفت: قرار است علاوه بر پروژه امروز، لایروبی فاضلاب‌های شهر اهواز نیز به سرعت انجام شود.

وی افزود: در این جلسه به صورت تلفنی با معاون عمرانی وزیر کشور صحبت‌هایی انجام و قرار شد وی از استان‌های معین خوزستان دعوت کند که در این راستا به استان خوزستان کمک کنند.

سلیمانی‌دشتکی گفت: قرار شده از امکانات شرکت‌های بزرگ استان خوزستان نیز در رفع مشکلات مربوط به روان‌آب‌ها حداکثر استفاده انجام شود و سازماندهی خوبی در این خصوص داشته باشیم.

وی با اشاره به طرح تفصیلی شهر اهواز عنوان کرد: مهلت داده شده تا حداکثر چهار ماه پس از پایان قرارداد، این طرح آماده و به تصویب برسد و پس از آن نیز اجرایی شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: صحبت‌هایی در رابطه با منابع و مصارف شهرداری اهواز انجام شده و قرار است از منابع مختلف ملی، استانی و ملی – استانی در حد امکان به شهرداری اهواز کمک شود.

وی افزود: قرار است همه دستگاه‌های اجرایی، هماهنگی قوی‌تری با مجموعه مدیریت شهری اهواز داشته باشند تا با وحدت و هم‌افزایی شاهد حل مشکلات اهواز باشیم.