شهرداری تهران هزینه سرویس کودکان استثنایی را پرداخت کند
شهرداری تهران هزینه سرویس کودکان استثنایی را پرداخت کند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجعفر تشکری هاشمی امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن _ در یکصدوسی‌ام جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: امروز تعدادی از مادران دارای کودک استثنایی جلوی ساختمان شورای اسلامی شهر تجمع کردند. وی ادامه داد: بسیاری از دانش آموزان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجعفر تشکری هاشمی امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن _ در یکصدوسی‌ام جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: امروز تعدادی از مادران دارای کودک استثنایی جلوی ساختمان شورای اسلامی شهر تجمع کردند.

وی ادامه داد: بسیاری از دانش آموزان استثنایی امکان رفت و آمد به مدرسه را ندارند و به این دلیل شهرداری تهران پذیرفته است که هزینه ایاب و ذهاب آن‌ها را تقبل کند تا بتوانند به آسانی به مدرسه بروند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: دو ماه گذشته تذکر دادم که هزینه رفت و آمد شرکت‌ها پرداخت نشده است، در صورتی که هشت شرکت به خانواده‌ها سرویس دهی می‌کردند تا عدالت آموزشی و دسترسی برابر تحقق یابد.

وی با بیان اینکه ۱۶ میلیارد تومان برای تاکسیرانی در این زمینه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از دو ماه گذشته تاکنون هزینه این سرویس‌ها پرداخت نشده است و از مجموع هشت شرکت، هفت شرکت سرویس‌دهی را انجام نمی‌دهد و فقط خودرو سرویس شهر حمل‌ونقل این کودکان را انجام داده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: روز پنج‌شنبه هفته گذشته برف در پایتخت برای شهروندان مشکلاتی ایجاد کرد و با همکاری و هم‌افزایی مسئولان، روز یک‌شنبه برف‌روبی‌ها مدیریت شد.