مراسم “یک فنجان شهامت” به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد
مراسم “یک فنجان شهامت” به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، امور فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱ به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسمی با عنوان “یک فنجان شهامت” را در مسجد امام خمینی برگزار کرد. به گزارش شهریار، رامین راستی گفت: امور فرهنگی منطقه ۱ با هدف اجرای برنامه های هفتگی خود به مناسبت هفته دفاع مقدس چند برنامه مهم را […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

امور فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱ به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسمی با عنوان “یک فنجان شهامت” را در مسجد امام خمینی برگزار کرد.

به گزارش شهریار، رامین راستی گفت: امور فرهنگی منطقه ۱ با هدف اجرای برنامه های هفتگی خود به مناسبت هفته دفاع مقدس چند برنامه مهم را برای شهروندان این منطقه اجرا کرد که با استقبال ویژه ای مواجه شد.

 وی افزود: یکی از این برنامه ها با عنوان “یک فنجان شهامت” بود که با همکاری مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد و در این برنامه بخش های مختلفی از جمله: خاطره گویی، سرود، مسابقه فرهنگی و … اجرا و مورد توجه حاضران قرار گرفت.

برگزاری ویژه برنامه “توسعه فرهنگ نماز” در فرهنگسرای شهید بهشتی

مدیر امور فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱ از برگزاری برنامه “توسعه فرهنگ نماز” در فرهنگسرای شهید بهشتی خبر داد.

رامین راستی اعلام کرد: امور فرهنگی منطقه ۱ با هدف ترویج فرهنگ نماز به ویژه در میان کودکان و نوجوانان ویژه برنامه های خاصی را در قالب ۵۲ هفته فرهنگی در نظر گرفته و به ترتیب زمانبندی اجرائی کرده است.

وی گفت: در همین راستا یکی از این برنامه ها ویژه کودکان در فرهنگسرای شهید بهشتی، برنامه “توسعه فرهنگ نماز” و ایستگاه شناخت اهمیت نماز بود که با حضور بسیاری از کودکان و نوجوانان منطقه بهشتی و عباسی برگزار شد.

در این برنامه بخش های مختلفی از جمله سرود، نمایش معنوی، اهمیت نماز، شعرخوانی، نقاشی و … برگزار شد که با حال و هوای خاصی از سوی کودکان و نوجوانان  مواجه شد.