عملیات احداث پیاده رو در معابر فاقد پیاده رو شهرک اندیشه به اتمام رسید
عملیات احداث پیاده رو در معابر فاقد پیاده رو شهرک اندیشه به اتمام رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۷ تبریز از اتمام عملیات احداث پیاده رو در چندین نقطه از شهرک اندیشه با هدف ساماندهی و بهسازی معابر شهری خبر داد. به گزارش شهریار، مسعود حاتملویی اظهار کرد: در راستای اصلاح و مناسب سازی معابر سطح منطقه، عملیات احداث پیاده رو […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۷ تبریز از اتمام عملیات احداث پیاده رو در چندین نقطه از شهرک اندیشه با هدف ساماندهی و بهسازی معابر شهری خبر داد.

به گزارش شهریار، مسعود حاتملویی اظهار کرد: در راستای اصلاح و مناسب سازی معابر سطح منطقه، عملیات احداث پیاده رو در مقابل مجتمع های فرهنگیان و ولیعصر(عج) در شهرک اندیشه به اتمام رسید.

وی ادامه داد: بر اساس دستور شهردار تبریز، در راستای تحقق شعار انسان‌محور بودن معابر تبریز، توسعه‌ پیاده‌ روها و پیاده راهها در سال جاری در دستور کار شهرداری ها قرارگرفته است.

حاتملویی بیان کرد: جمع عملیات احداث پیاده رو انجام گرفته در چندین نقطه از شهرک اندیشه به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردمی به طول ۲۰۰۰ متر است که از محل اعتبارات اصلاح معابر شهرداری ناحیه۲ منطقه ۷ تامین شده است.