نصب یک هزار و ۱۰۰ متر نیوجرسی مفصلی در بزرگراه شهید خرازی
نصب یک هزار و ۱۰۰ متر نیوجرسی مفصلی در بزرگراه شهید خرازی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی اظهار داشت: یکی از نیازهای حاشیه بزرگراه شهید خرازی نبود نیوجرسی(محافظ حاشیه محور) بوده است؛ که طی یک بازه زمانی کوتاه مدت از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه بیش از یک هزار متر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی اظهار داشت: یکی از نیازهای حاشیه بزرگراه شهید خرازی نبود نیوجرسی(محافظ حاشیه محور) بوده است؛ که طی یک بازه زمانی کوتاه مدت از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه بیش از یک هزار متر طول نیوجرسی از نوع فصلی نصب شده است.

شهردار منطقه ۲۲ افزود: این عملیات در چهار نقطه بزرگراه شهید خرازی شامل مسیر شرق به غرب بزرگراه حد فاصل بلوار کاشان تا خروجی نهاوند، غرب به شرق بزرگراه بعد از پل دریاچه، غرب به شرق بزرگراه حدفاصل خروجی و ورودی میدان ساحل و غرب  به شرق بزرگراه قبل از پل گلها مورد اجرا قرار گرفته است.

نصرتی ادامه داد: اولویت نصب این نیوجرسی ها از سوی کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و پلیس راهور در نظر گرفته شده است.

سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ نیز در این باره گفت: در حال حاضر ۲۰۰ تابلو خطرنما به روی این نیوجرسی ها نصب شده است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شده تا پایان سال جاری نیوجرسی های بیشتری در این محور نصب خواهد شد.

انتهای پیام/