«طوفان‌الاقصی» تسکینی بر دل دردمند و داغدار کودکان فلسطینی است
«طوفان‌الاقصی» تسکینی بر دل دردمند و داغدار کودکان فلسطینی است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز گذشته شاهد یک عملیات ترکیبی و غافلگیرانه، پیش‌روی بیش از ۲۵ کیلومتر در عمق سرزمین‌های اشغالی، شلیک چند هزار موشک و اسارت ده‌ها اشغالگر توسط فلسطینیان بودیم که به طوفان‌الاقصی معروف شد. وی افزود: این موضوع نشان‌دهنده تحولی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز گذشته شاهد یک عملیات ترکیبی و غافلگیرانه، پیش‌روی بیش از ۲۵ کیلومتر در عمق سرزمین‌های اشغالی، شلیک چند هزار موشک و اسارت ده‌ها اشغالگر توسط فلسطینیان بودیم که به طوفان‌الاقصی معروف شد.

وی افزود: این موضوع نشان‌دهنده تحولی عمیق و یک تغییر ویژه است که توسط فلسطینیان و به‌طور قطع با ظهور انقلاب اسلامی ایران و الگوگیری از آن رقم خورده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اگر روزگاری شاهد معادله ترس و سازش بودیم، امروز شاهد جریان شهادت و مقاومت هستیم و طوفان‌الاقصی نماد مقاومت، ایثارگری و شهادت‌طلبی است که در سرزمین‌های اشغالی رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد استیصال و ازهم‌پاشیدگی اسرائیل هستیم، گفت: اگر امروز شاهد یک مقاومت جدی از سوی فلسطینیان هستیم، دلیل آن جنایت‌های مستمر و وحشیانه‌ای است که صهیونیست‌ها طی سال‌ها انجام دادند.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور خاطرنشان کرد: طوفان‌الاقصی تسکینی بر دل دردمند و داغدار کودکان فلسطینی است که طی این سال‌ها به دست حکومت کودک‌کش اسرائیل کشته یا بی‌سرپناه شدند.

وی اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که صهیونیست‌ها در اوج استیصال و نابودی قرار دارند و پیروزی مقاومت و محو این غده سرطانی نزدیک است و ما امیدوار به وعده‌های الهی هستیم، همان‌گونه که خداوند در قرآن کریم، در آیه دوم سوره حشر می‌فرماید: «گمان می‌کردند، دژهای محکمشان مانع عذاب الهی می‌شود، اما خداوند از آنجا که گمان نمی‌کردند به سراغشان آمد.»