طرح بزرگراه شمالی کرج با فوریت افتتاح شود
طرح بزرگراه شمالی کرج با فوریت افتتاح شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، جواد چپردار، شامگاه _ سه‌شنبه سی‌ام آبان_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهردار و اعضای شورا طبق وعده‌ای که به مردم داد اند و بنا بر تبلیغاتی که از طریق روابط عمومی شهرداری در سطح شهر داشت اند، مصلحت را در آن می‌دانند […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، جواد چپردار، شامگاه _ سه‌شنبه سی‌ام آبان_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهردار و اعضای شورا طبق وعده‌ای که به مردم داد اند و بنا بر تبلیغاتی که از طریق روابط عمومی شهرداری در سطح شهر داشت اند، مصلحت را در آن می‌دانند که بهره مندی از بخش میانی بزرگراه شمالی سردار شهید سلیمانی معطل افتتاح رسمی یا حضور مقامات عالی رتبه کشور نباشد.

وی افزود: ادعا و برنامه ما در شورای ششم آن است که هرگاه پروژه‌های عمرانی شهرداری قابلیت بهره‌مندی برای مردم داشته باشد، بدون تعلل آن را پیش کش کنیم.

عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: به شهردار پیشنهاد می‌دهم تا زمان افتتاح رسمی این پروژه در سفر ریاست جمهوری امکان دسترسی و بهره‌مندی مردم را با فوریت مهیا کند. موفقیت ما، دولت و حاکمیت در رضایت مردم است و مردم عالی‌ترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند.

مقرر شده بود که بخش میانی بزرگراه شمالی کرج، امروز_ چهارشنبه یکم آذر_ با حضور وزیر کشور به بهره‌برداری برسد.