توافق شهرداری ساری با سازمان تامین اجتماعی
توافق شهرداری ساری با سازمان تامین اجتماعی
شهردار ساری و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بر سر پرداخت بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری به این سازمان توافق کردند.

آرمان شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار ساری عصر امروز با مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور دیدار کرد و بر سر پرداخت بدهی بیمه کارکنان شهرداری ساری با یکدیگر گفت و گو کردند.

در این دیدار که با حضور نماینده منتخب مردم ساری و میاندورد در یازدهمین دوره مجلسی شورای اسلامی و مدیران زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی بود، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، بر حل و فصل بدهی شهرداری ساری تاکید کرد و قول همکاری داد.

رجبی شهردار ساری نیز در این دیدار دغدغه بیمه کارکنان شهرداری ساری را یکی از نگرانی های این مجموعه عنوان کرد و خواستار همراهی سازمان تامین اجتماعی با شرایط سخت شهرداری شد.

وی افزود: قول همکاری سازمان تامین اجتماعی برای مجموعه شهرداری ساری دلگرمی بوده و می تواند بخشی از سنگینی مشکلات تلمبار شده این مجموعه را کم کند.

یک سال و نیم پیش از جضور رجبی شهردار حال حاضر مرکز استان مازندران ، مجموعه شهرداری ساری با بدهی حدود ۳۰۰ میلیاردی معوقه بیمه پیمانکاران و کارکنان به سازمان تامین اجتماعی مواجه شد که این مساله حل نشد تا به شهرداری بعدی رسید.