شهروندان منطقه ۱۹ در سرای محلات با شیوه‌های نوین پرورش گیاهان آشنا می‌شوند
شهروندان منطقه ۱۹ در سرای محلات با شیوه‌های نوین پرورش گیاهان آشنا می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه گفت: این کارگاه به منظور افزایش علاقه، آشنایی با شیوه های نوین پرورش گیاهان و جلوگیری از هدر رفت بذرها، حبوبات و ایجاد تنوع در کاشت سبزه عید برای تهیه سفره نوروز برگزار می شود. او ادامه داد: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه گفت: این کارگاه به منظور افزایش علاقه، آشنایی با شیوه های نوین پرورش گیاهان و جلوگیری از هدر رفت بذرها، حبوبات و ایجاد تنوع در کاشت سبزه عید برای تهیه سفره نوروز برگزار می شود.

او ادامه داد: شهروندان پس از آشنایی با مراحل کاشت میکروگرین یا ریز سبزی ها به صورت عملی اقدام به کاشت آنها می کنند.

به گفته این مسئول این کارگاه ها در حال حاضر در سراهای محلات شریعتی شمالی و جنوبی خانی آباد جنوبی، بهمنیار شریعتی شمالی، عبدل آباد  از نیمه بهمن ماه تا نیمه اسفندماه براساس زمانبندی رویش دانه های مختلف و مناسب و سازگار با محیط زیست (مرکبات، سبزیجات، بذور علوفه ای…) به غیر از دانه غلات و حبوبات و بقولات اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان توسط کرشناسان مرکز تام برگزار می شود.

فرهادی در خصوص کلاس های آموزشی گل و گیاه در مرکز تام افزود: اصول نگهداری گیاهان آپارتمانی، سبزیکاری، پرورش انواع قارچ، ساخت گلجای زینتی، گیاهان داروئی و رابطه گیاهان داروئی با زیبایی از جمله موضوعاتی هستند که طی دوره های آموزشی در این مرکز به شهروندان ارائه می شود.

براساس این گزارش  شهروندان علاقمند می توانند برای مشاوره گیاه پزشکی، کاشت نهال و کسب اطلاعات بیشتر با شماره مرکز تام  ۵۵۸۵۲۱۲۱ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام