شهردار منطقه۷ میزبان مادربزرگوار شهیدان بهرامی شد
شهردار منطقه۷ میزبان مادربزرگوار شهیدان بهرامی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر و فرار رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر، شهردار منطقه میزبان مادر بزرگوار شهیدان بهرامی از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس شد. نصراله آبادیان شهردار منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر و فرار رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر، شهردار منطقه میزبان مادر بزرگوار شهیدان بهرامی از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس شد.

نصراله آبادیان شهردار منطقه در این دیدار گفت: ما همیشه قدردان و مدیون خون شهدا هستیم و می دانیم که آنها به راحتی از جان خود گذشتند تا مردم ما امروز بتوانند در امنیت زندگی کنند.

وی پیروی از راه و شیوه زندگی شهدا را ضروری دانست و افزود: شهدا برای حفظ اسلام عزیز و کشور از گزند آفات، جان خود را با خدا معامله کردند. شهادت پایان زندگی نیست بلکه آغازی از حیات طیبه در جوار پروردگار است.

در این دیدار مادر شهیدان والامقام بهرامی ضمن ابراز خشنودی از توجه شهردار منطقه به خانواده های معظم شهدا،با قدردانی از این اقدام، به بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از فرزندان شهید خود پرداختند.

ویژه برنامه های شهرداری منطقه ۷ به مناسبت روز زن

شهردار منطقه ۷ خاطرنشان کرد: به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زهرا(س) اداره بانوان منطقه ۷ اقدام به برگزاری ویژه برنامه هایی به همین مناسبت در سطح منطقه نموده است.

وی بیان کرد: از جمله برنامه های اجرایی در سطح منطقه برپایی بازارچه های خوداشتغالی از دست سازه های بانوان هنرمند و کارآفرین در سطح منطقه با عنوان چقدر هنرمندی در ایستگاه مترو امام حسین (ع) و شهید مدنی، ساختمان تاکسیرانی، بوستان شهید توکلی و مجموعه های شهربانو به منظور حمایت از بانوان کارآفرین است.

آبادیان عنوان کرد: برگزاری جشن بزرگ خانوادگی جهت گرامیداشت این ایام پربرکت و ایجاد فضای شاد و مفرح جهت استفاده همه اعضاء خانواده با اجرای برنامه های شامل تقدیر و تکریم بانوان شاخص در زمینه های علمی ، فرهنگی ، ورزشی و … ، اجرای موسیقی زنده ، برپایی آتش بازی و نورافشانی در بوستان شهید توکلی ، اجرای نمایش عروسکی و گروه هنری و … از دیگر برنامه های حائز اهمیت این ایام است.

وی افزود: در راستای بزرگداشت هفته مبارک زن و مقام مادر دو ایستگاه “قدردانیم” به منظور ارائه خدمات کادو پیچ و روبان پیچ کردن هدایای بانوان و توزیع کارتهای تبریک قدردانیم، توزیع گل و اقلام فرهنگی مرتبط با پویش در دو مرکز خرید اندیشه و تیراژه نیز مستقر شده است.

شهردار منطقه ۷ در پایان گفت: از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته زن می توان به برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی با عنوان چقدر با تو خوش میگذره، بازدید از مراکز نگهداری بانوان سالمند ، بیمارستان های مختص کودکان و بانوان و برگزاری کارگاه ها و نشستهای تخصصی اشاره کرد.

انتهای پیام/