شهرداری تهران هر ۶ ماه گزارش اقدامات خود را در راستای اجرایی شدن برنامه چهارم توسعه به شورا ارائه دهد
شهرداری تهران هر ۶ ماه گزارش اقدامات خود را در راستای اجرایی شدن برنامه چهارم توسعه به شورا ارائه دهد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، علی اصغر قائمی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و دومین جلسه شورا در خصوص برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران، اظهار کرد: برنامه چهارم به عنوان برنامه تحول و پیشرفت شهر تهران بر مبنای تحقق عدالت شهری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، علی اصغر قائمی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و دومین جلسه شورا در خصوص برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران، اظهار کرد: برنامه چهارم به عنوان برنامه تحول و پیشرفت شهر تهران بر مبنای تحقق عدالت شهری با تعریف شاخص های سنجش پذیر برای سالهای ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ تهیه و در اسفند ماه سال قبل ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر توجه به ویژگی های اساسی برنامه نویسی به شاخص های هریک از احکام توجه شد، خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد این هستیم که در سال اول اجرای برنامه، برخی احکام که زمان بندی کمتر از یک سال داشته اند یا مورد عمل قرار نگرفتند یا گزارش اقدامات به شورا ارائه نشده است.

قائمی با تأکید بر اینکه ۱۱ حکم ۶ ماهه در برنامه چهارم داریم، یادآور شد: زمان بندی برای این احکام با نظر واحدهای مربوطه در نظر گرفته شده و زمان آن گذشته و گزارش آن ارائه نشده است. چهار حکم دیگر مهلت هشت ماهه دارند و به زودی مهلت آن به اتمام می رسد.

وی افزود: یک حکم نیز مهلت ۹ ماهه دارد و حکم ۱۴۱ نیز فاقد زمان است و بر اساس آن شهرداری باید هر ۶ ماه یکبار گزارش اقدامات خود را در برنامه چهارم توسعه در صحن شورا ارائه دهد.

انتهای پیام/