شهرداری تهران به وضعیت سرویس مدارس استثنایی رسیدگی کند
شهرداری تهران به وضعیت سرویس مدارس استثنایی رسیدگی کند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در یکصدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پرداخت هزینه سرویس دانش‌آموزان معلول از سوی شهرداری اظهار کرد: جمعی از مادران دارای کودک استثنایی پشت در شورای اسلامی شهر تهران تجمع کردند، زیرا برای تأمین سرویس […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در یکصدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پرداخت هزینه سرویس دانش‌آموزان معلول از سوی شهرداری اظهار کرد: جمعی از مادران دارای کودک استثنایی پشت در شورای اسلامی شهر تهران تجمع کردند، زیرا برای تأمین سرویس فرزندان خود مشکل دارند.

وی افزود: طبق صحبت این خانواده‌ها متوجه شدم شهرداری تهران به‌منظور تسهیل رفت و آمد فرزندان استثنایی اقداماتی را انجام می‌داده است، به این منظور موضوع رسیدگی پرداخت هزینه سرویس دانش‌آموزان استثنایی را از معاونت منابع انسانی و معاونت حمل‌ونقل ترافیک درخواست می‌کنیم و باید اقدامات لازم انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از نیروهای معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران قدردانی می‌کنم. جشنواره فیلم فجر متفاوت نسبت به گذشته برگزار شد و با طراحی جایزه آرمان برای فیلم‌های انقلابی و با تأکید بر نام «شهید آرمان علی‌وردی» در جشنواره فیلم فجر، نگاه کیفی ایجاد شد و این جایزه به فیلم «اتاقک گلی» که به جنگ علیه منافق پرداخته بود، اهدا شد که کار خوبی بود.

وی خاطرنشان کرد: از معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران درخواست می‌کنم انجام کارهای هنری و هنرمندان انقلابی و استفاده از هنر افراد متعهد را مورد توجه قرار دهند.