اجرای ۳۱ پروژه احداثی در منطقه ۴ آغاز شد
اجرای ۳۱ پروژه احداثی در منطقه ۴ آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ” علی اصغر کمالی زاده”اظهار کرد: با افزایش در رشد ۱۶۷ درصدی اعتبار کل پروژه های غیر مستمر، موفق شدیم ۳۱  پروژه مهم را در سال جدید در دستور کار قرار دهیم. وی احداث مخازن آب، ساختمان اسکان کارگری، پارکینگ الغدیر، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ” علی اصغر کمالی زاده”اظهار کرد: با افزایش در رشد ۱۶۷ درصدی اعتبار کل پروژه های غیر مستمر، موفق شدیم ۳۱  پروژه مهم را در سال جدید در دستور کار قرار دهیم.

وی احداث مخازن آب، ساختمان اسکان کارگری، پارکینگ الغدیر، ادامه محور دلاوران، خانه کشتی شمیران نو، مسقف سازی پایانه رسالت و افق، مجتمع ورزشی قنات کوثر، پارکینگ سراج، ساختمان قرنطینه باغ پرندگان و … را از پروژه‌ های مهم احداثی غیر مستمر سال ۱۴۰۲  عنوان کرد.

شهردار منطقه ۴ پیشرفت ۶۰ درصدی در پروژه‌های غیر مستمر و احداثی و پیشرفت ۸۶ درصدی در بودجه‌های توسعه محله‌ای را از دیگر دستاوردهای منطقه در سال جاری دانست و افزود: با توجه به افزایش  بودجه حوزه فنی و عمران در اجرای پروژه های مورد نیاز محلات در سال ۱۴۰۲ به رشد ۶۱ درصدی رسیده ایم.

شهردار منطقه ۴ همچنین به تلاش همکاران برای افزایش بودجه منطقه در سال جاری اشاره کرد و گفت: همت، پیگیری و برنامه ریزی مستمر زمینه ساز اقدامات موثر و سازنده خواهد بود و انجام موفق پروژه ها را در زمان بندی مشخص در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/