ثبت نظرات مردمی در سامانه من شهردارم در منطقه ۴
ثبت نظرات مردمی در سامانه من شهردارم در منطقه ۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “حسین محمدیان” معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری این منطقه گفت: بسیار خرسندیم که روز به روز اطلاعات و آگاهی شهروندان درخصوص طرح بی نظیر من شهردارم بیشتر و بیشتر شده و این از شرکت مشتاقانه مردم در  […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “حسین محمدیان” معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری این منطقه گفت: بسیار خرسندیم که روز به روز اطلاعات و آگاهی شهروندان درخصوص طرح بی نظیر من شهردارم بیشتر و بیشتر شده و این از شرکت مشتاقانه مردم در  طرح مذکور به خوبی مشهود است.

وی افزود: برپایی میز خدمت و حضور سفیران طرح من شهردارم بزرگترین منطقه شهر، نمازگزاران منطقه ۴ را دور هم جمع کرده و ایشان نظرات و مطالبات ثبت شده در سامانه manshahrdarm.tehran.ir را انتخاب کرده و به ثبت رساندند.

معاون شهردار منطقه ۴ گفت: این شهر متعلق به همین مردم است و آنها حق دارند که خواسته های برحق خود را اجرایی ببینند و طرح من شهردارم فرصتی ارزشمند برای رسیدن به این مهم است.

شایان ذکر است در میز خدمت روز گذشته در مصلای تهران، معاونین و شهرداران نواحی ۹ گانه شهرداری منطقه ۴ حضور داشته و نمازگزاران از تست پزشکی رایگان این غرفه نیز بهره مند شدند.

انتهای پیام/