سفر به مشهد از پایانه‌های مسافربری اصفهان برقرار شد
سفر به مشهد از پایانه‌های مسافربری اصفهان برقرار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اواخر هفته گذشته به دلیل برودت هوا و سامانه بارشی در کشور بیشتر جاده‌های برف‌گیر کشور دچار لغزندگی و بارش شدید برف شده بود که عبور و مرور جابه‌جایی مسافران را دچار مشکل و تردد به‌کندی صورت می‌گرفت. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اواخر هفته گذشته به دلیل برودت هوا و سامانه بارشی در کشور بیشتر جاده‌های برف‌گیر کشور دچار لغزندگی و بارش شدید برف شده بود که عبور و مرور جابه‌جایی مسافران را دچار مشکل و تردد به‌کندی صورت می‌گرفت.

وی افزود: یکی از این مقصدهای مهم سفر، از مشهد به اصفهان بود که اواخر هفته گذشته توسط مدیریت این استان تمام سفرهای برون‌شهری آن از مبدا و مقصد کنسل شد و دو روز متوالی از سوی پایانه مسافربری شهر مقدس مشهد هیچ سرویسی به شهر اصفهان سفر نداشت.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تماس‌های متعددی با پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان مبنی بر ابراز گله‌مندی از تأخیر در سفر به مشهد و برعکس، توسط زائران صورت گرفته است، تصریح کرد: با تغییر وضعیت مجدد هوا و بازگشت به حالت عادی از روز گذشته _یکشنبه پانزدهم بهمن_ مجدد سفرهای برون‌شهری از محل پایانه‌های شهر مشهد برقرار و سرویس بازگشت به اصفهان برقرار شده است.

توکلی با اشاره به اینکه روزانه از طریق پایانه مسافربری کاوه و صفه اصفهان بین ۲۵ تا ۳۰ دستگاه اتوبوس به مشهد و برعکس رفت و آمد می‌کند، ادامه داد: به دلیل تعطیلی رفت و آمد دو روزه به مشهد و تأخیر در سفر از روز گذشته حجم درخواست‌های مسافران برای سفر به مشهد افزایش زیادی پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: از تمام متقاضیان و زائران مشهد مقدس درخواست می‌شود با توجه به اختلال پیش آمده به دلیل بارش برف و یخبندان و لزوم رعایت نکات ایمنی و سلامت مسافران سفرهای خود را به محورهای برف‌گیر کشور و نیز مشهد روزهای آتی به‌ویژه در مناسبت پیش‌روی عید مبعث و بیست‌ودوم بهمن مدیریت کنند تا بتوانیم بهترین خدمات جاده‌ای را ارائه داد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان اضافه کرد: هر هفته از طریق کانون خدمت رضوی رهپویان آسمان هشتم و همکاری کانون خدمت رضوی زیارت استان اصفهان، در پایانه مسافربری کاوه اصفهان روزهای چهارشنبه‌های امام رضایی طی مراسمی ویژه زائران و مسافران مشهد مقدس را بدرقه می‌کند که یکی از برنامه‌های شاخص آن آئین بدرقه و پرچم‌گردانی آستان قدس رضوی با حضور خادم‌یاران و یاوران رضوی است، که این مراسم با استقبال مسافران پایانه‌های کاوه قرار گرفته است.