زیباسازی و پاکسازی منطقه ۹ کرج اجرایی شد
زیباسازی و پاکسازی منطقه ۹ کرج اجرایی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اینکه زیباسازی محیط شهری نقش مهمی در ارتقای روحیه شهروندان دارد، عنوان کرد: در این راستا  رنگ آمیزی جدارهای شهری، نصب المانها، جمع آوری تابلوهای غیر مجاز از جمله پرچم‌های بادبانی و سامورایی سطح منطقه، سیاه پوشی میادین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اینکه زیباسازی محیط شهری نقش مهمی در ارتقای روحیه شهروندان دارد، عنوان کرد: در این راستا  رنگ آمیزی جدارهای شهری، نصب المانها، جمع آوری تابلوهای غیر مجاز از جمله پرچم‌های بادبانی و سامورایی سطح منطقه، سیاه پوشی میادین و معابر به مناسبت حادثه اخیر کرمان، آذین بندی میادین و معابر به مناسبت اعیاد و جشن‌های پیش رو، مرمت و بازسازی تابلوهای معابر و شهدا اجرایی شده است.

وی  اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت سیما و منظر شهری بیش از دو هزار مترمربع از جداره‌های بولوار یادگار امام و یک هزار و ۲۰۰ متر مربع در بلوار شهید صمیمی معروف به (کلکسیون) در محله دولت آباد رنگ آمیری شد.

این مسئول هدف از اجرای این طرح را حذف آلودگی‌های بصری، آراستگی و زیباسازی منظر و محیط شهری، امحای نوشته‌های غیرمجاز بر روی دیوارهای شهر، ارتقای روحیه شهروندان، افزایش شادابی و نشاط در جامعه ذکر کرد.

وی همچنین عنوان کرد: بهره‌گیری از المان‌ها و طرح‌های مرتبط با هویت و پیشینه شهر در زمینه زیباسازی ضروری است.

عطائی عنوان کرد: بر این موضوع که توجه و اهمیت به موضوع زیباسازی شهری و پرداختن به جزییات در سطح شهر در کنار اقدامات گسترده خدماتی و عمرانی و ترافیکی موجب حسن رضایت و نشاط شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات حوزه زیباسازی در ماه‌های اخیر و ادامه و استمرار مجموع فعالیت‌های مورد نیاز در سطح منطقه ادامه داد:  ساماندهی بصری در پارک‌ها، بلوارها و میادین، ترمیم و نوسازی المان‌های شهری، رسیدگی به وسایل بازی و ورزشی موجود در پارک‌ها، بهبود و ارتقای روشنایی پارک‌ها و… از جمله اقدامات اصلی و الویت‌دار این حوزه است که با تلاش مستمر و بطور روزانه در حال انجام است.

عطائی در پایان ابراز امیدواری کرد با انجام این اقدامات و فعالیت‌ها، گامی در جهت بهسازی فضاهای شهری و زیباسازی چشم‌انداز معابر شهری برداشته شود.

منتشرش ده در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲