بازدید شهردار منطقه ۱۲ از بازار کهنه‌فروشان در محله مولوی
بازدید شهردار منطقه ۱۲ از بازار کهنه‌فروشان در محله مولوی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی در بازدید از بازار کهنه‌فروشان در محله مولوی اظهار کرد: مسئله مولد سازی املاک برای ما بسیار با اهمیت است و در این خصوص برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است. شهردار منطقه ۱۲ در این بازدید با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی در بازدید از بازار کهنه‌فروشان در محله مولوی اظهار کرد: مسئله مولد سازی املاک برای ما بسیار با اهمیت است و در این خصوص برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۱۲ در این بازدید با بیان اینکه املاک بعد از رعایت ضوابط شهرسازی، می بایست مولد شوند و بعد به فروش برسند، گفت: این امر به افزایش ارزش افزوده آن ها کمک شایانی خواهد کرد.

انارکی محمدی افزود: نگاهمان در مدیریت شهری این است که اگر قرار است ملکی به کمیسیون ماده ۵ یا … برود، پیش از فروش و یا واگذاری، این فرآیند را در راستای افزایش ارزش افزوده انجام دهیم و بعد از آن ملک ارزیابی می شود تا با شرایط جدید بارگذاری شده برای لیست فروش آماده و برای مشارکت از آن استفاده شود.

در ادامه این بازدید شهردار منطقه۱۲ با اشاره به حساسیت محله مولوی از حیث قرارگیری در مرکز شهر و بافت قدیمی تهران بیان کرد: به منظور حذف زوائد بصری و جلوگیری از بروز مشکلات زیست‌محیطی که در اثر حضور کهنه‌فروشان ایجاد می‌شود، رفع سد معبر در این محور از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و می بایست در دستورکار جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/