رسیدگی به درخواست ۲۵ شهروند در دفتر خدمات الکترونیک محله کیانشهر
رسیدگی به درخواست ۲۵ شهروند در دفتر خدمات الکترونیک محله کیانشهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی حضرتی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه گفت: با هدف ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان روزهای شنبه هر هفته و با اطلاع رسانی قبلی از طریق نصب بنر و پیامک به شهروندان، در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی حضرتی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه گفت: با هدف ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان روزهای شنبه هر هفته و با اطلاع رسانی قبلی از طریق نصب بنر و پیامک به شهروندان، در یکی از چهار دفتر خدمات الکترونیک شهر منطقه حضور یافته و به مسایل و مشکلات شهروندان رسیدگی می شود.

در این دیدار مسائل و مشکلاتی نظیر درخواست پایان کار، تثبیت تجاری و تجمیع بافت فرسوده به صورت چهره به چهره رسیدگی شد. همچنین شهروندان می توانند از طریق بنرهای اطلاع رسانی نصب شده در معاونت شهرسازی و معماری و دفاتر خدمات و دریافت پیامک، از محل و زمان دیدارهای بعدی معاون شهرسازی و معماری با شهروندان با خبر شوند.

انتهای پیام/