آموزش مباحث ترافیکی به ۱۳ هزار نفر از شهروندان منطقه ۹
آموزش مباحث ترافیکی به ۱۳ هزار نفر از شهروندان منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: ارتقا فرهنگ ترافیکی شهروندان و توسعه حمل و نقل پاک شهری از جمله اهداف ایجاد  شهرک های آموزش ترافیک در شهر تهران می باشد.وی افزود: در همین راستا و از ابتدای سال جاری تاکنون […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: ارتقا فرهنگ ترافیکی شهروندان و توسعه حمل و نقل پاک شهری از جمله اهداف ایجاد  شهرک های آموزش ترافیک در شهر تهران می باشد.
وی افزود: در همین راستا و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر از شهروندان دوره های آموزشی با عناوین  ایمنی عبور و مرور عابرین پیاده، قوانین و تکالیف سرنشینان خودرو، آشنایی با عواقب ناشی از تخلفات رانندگی، استفاده دانش آموزان از سرویس مدارس،   امداد اولیه در سوانح رانندگی، مهارتهای فنی خودرو را در شهرک آموزش ترافیک، مدارس، سرای محلات گذراندند.
 شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: همچین به منظور تاثیر گذاری بیشتر آموزش های ترافیکی طرحی با عنوان آموزواره حرکت از سوی معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش، سازمان حمل و نقل و ترافیک به مناطق ابلاغ شده که آموزش با هنر تلفیق شده و تلفیق این دو باعث خلق آثاری  آموزشی _هنری شده است.
مرتضوی یادآور شد: آموزش ترافیک منطقه ۹ تاکنون بیش از ۱۹۳۴ اثر آموزشی_هنری را به معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش ارائه کرده است.
وی در خاتمه اظهار داشت: همچنین از بین تمام آثار جمع آوری شده مناطق ۲۲ دوگانه ۷ اثر منتخب مربوط به شهروندان ساکن در منطقه ۹ بوده که در سه دوره برگزاری طرح آموزواره از شهروندان تقدیر و جوایز نفیسی به آنها اهدا شده است.

انتهای پیام