دیدار سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز با خانواده شهیدان والامقام “جواد قنبری” و “حسین آخی نصیری”
دیدار سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز با خانواده شهیدان والامقام “جواد قنبری” و “حسین آخی نصیری”

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی کیانی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز با خانواده شهیدان والامقام جواد قنبری و حسین آخی نصیری دیدار و گفتگو کرد. به گزارش شهریار، با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بزرگداشت نام و یاد شهدا، مهدی کیانی سرپرست سازمان در دیدارهای جداگانه با خانواده های معظم شهیدان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهدی کیانی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز با خانواده شهیدان والامقام جواد قنبری و حسین آخی نصیری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهریار، با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بزرگداشت نام و یاد شهدا، مهدی کیانی سرپرست سازمان در دیدارهای جداگانه با خانواده های معظم شهیدان والامقام جواد قنبری و حسین آخی نصیری دیدار و گفتگو کرد.

کیانی در دیدارها ضمن قرائت فاتحه به روح این شهیدان ارجمند، عزت ملت بزرگ ایران را حاصل ثمره خون شهدا عنوان کرد و گفت: خانواده شهدا بزرگترین پشت و پناه انقلاب و بهره گیری از رهنمودهای آنان لازمه رسیدن به پیروزی و فتح قله های رفیع در تمامی مراحل زندگی است.

وی افزود: ایمان و ایثار خانواده معظم شهدا که جان خود و فرزندان عزیز خود را در مسیر الهی و اسلامی هدیه کردند در وصف نمی گنجد و بی شک وظیفه همه ما این است که در خدمت شهدا باشیم و راه شهدا را همچنان مستدام ادامه دهیم.

شهید جواد قنبری متولد ۱۳۴۸ در عملیات خیبر سال ۱۳۶۲ به درجه رفیع شهادت و شهید حسین آخی نصیری متولد ۱۳۴۷ در عملیات کربلا ۵ سال ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد.