دومین دوره طرح “من شهردارم ” تکرار موفقیت‌آمیز شهروندمداری است
دومین دوره طرح “من شهردارم ” تکرار موفقیت‌آمیز شهروندمداری است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، شهردار منطقه ۱۲ در یادداشتی که درباره اجرای دومین دوره طرح من شهردارم نوشت، آورده است: اکنون مشارکت پذیری و استقبال شهروندان برای معرفی سلائق و اولویت های پروژه های عمرانی، ترافیکی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، شهرسازی، خدمات شهری و…. به سال دوم رسیده است و این امر  نشان دهنده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

شهردار منطقه ۱۲ در یادداشتی که درباره اجرای دومین دوره طرح من شهردارم نوشت، آورده است:

اکنون مشارکت پذیری و استقبال شهروندان برای معرفی سلائق و اولویت های پروژه های عمرانی، ترافیکی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، شهرسازی، خدمات شهری و…. به سال دوم رسیده است و این امر  نشان دهنده تکرار موفقیت آمیز شهروند مداری مدیریت شهری است.

دوره اول طرح من شهردارم در منطقه ۱۲ با ۷۱ پروژه آغاز شد که اکنون بیش از ۶۸ در صد آن که بیشتر پروژه های عمرانی بود به اتمام رسیده است و این  موفقیت با نظر بیش از ۱۲ هزار نفر بوده است و امسال پیش بینی مشارکت  ۳۰ هزار شهروند مسئول را  ۱۵۹ پروژه پیشنهادی در دومین دوره طرح من شهردارم شده است.

در تمام جوامع موفق و پیشرفته که محوریت مدیریت امور شهری را به دست مردم داده اند خلاقیت، نوآوری ، حس تعلق و اثر گذاری تمامی اقدامات در شهر مشهود است و این میل به ارتقا سطح زندگی، مستقیم در کیفیت زندگی نیز تاثیر داشته است که به این نحو نیز می توان نگاه داشت که طرح های پیوست مطالعاتی و رسانه ای نیز در طرح من شهردارم مستتر است ، زیرا این طرح دغدغه ای بوده است که شاید ماه ها و حتی سالها مد نظر مدیریت شهری بوده  و حال که پیشنهاد، مصوب و اجرا شده است، یک گره گشائی کامل و واضح ثبت شده است.

“من شهردارم”، یک پروژه مسئولیت‌پذیری شهروندی است که در آن بر اساس مسأله‌شناسی محله‌ای که اتفاق می‌افتد و دقتی که در هر محله رخ می‌دهد؛ مسائل با نظر و اولویت سنجی شهروندان احصا شده و پروژه‌هایی که منجر به حل آن مسائل می‌شود در دستور کار مدیریت شهری قرار می‌گیرد.

یک از توفیقاتی که در سنوات خدمت بیش از دو دهه در حوزه مدیریت شهری نصیب بنده شده است، اقدامات اثر گذاری است که بعد از تودیع از یک جایگاه خدمتگزاری در مواجه های مردمی، بازخورد گرفته ام و این مهم بارها و بارها برایم بوجود آمده است و زمانی حس غرور و رضایت قلبی ، پایدار می شود که این حس از سوی مردم بابت یک اقدام خوب و ثمربخش که گره‌ای از مشکلات آن محله یا منطقه را باز کرده باشد را به شما برگردانند.

انتهای پیام/