امنیت و آسایش امروز کشور مدیون ایثار و فداکاری شهیدان است
امنیت و آسایش امروز کشور مدیون ایثار و فداکاری شهیدان است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشالله ایزدی امروز_ سه‌شنبه چهارم مهرماه _ در آئین رونمایی از پرتره دیجیتال شهید علی لندی، اظهار کرد: امنیت و آسایش کشور مدیون ایثار و فداکاری شهیدان است. وی افزود: شهدا در حوزه‌های مختلف غیرت، جوانمردی و ایثار خود را نشان دادند. امروز شهید لندی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشالله ایزدی امروز_ سه‌شنبه چهارم مهرماه _ در آئین رونمایی از پرتره دیجیتال شهید علی لندی، اظهار کرد: امنیت و آسایش کشور مدیون ایثار و فداکاری شهیدان است.

وی افزود: شهدا در حوزه‌های مختلف غیرت، جوانمردی و ایثار خود را نشان دادند. امروز شهید لندی برای جهانیان یک الگو در تاریخ است، کسی که جوانی خودش را برای آسایش و رفاه دیگران هزینه کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: همه این روحیات برگرفته از باورهای دینی و فرهنگ عاشورایی و نهضت خونین کربلا است که تأسی از جوان دشت کربلا علی‌اکبر (ع) دارد.

ایزدی اضافه کرد: جوانان زیادی در طول تاریخ برای مردم فداکاری کردند، امروز جوانان کشور برای امنیت و آسایش مردم به تمام معنا حضور دارند و اقشار مختلف این تعصب دینی خود را نشان دادند، شهید لندی برای همیشه در تاریخ الگوی بشریت شد، زیرا جان شیرین خود را برمبنای باورهای دینی و اعتقادی فدا کرد.

وی تاکید کرد: این فرزندان تربیت یافته پدران و مادران پاک و با اصالت هستند که لحظه لحظه زندگی خود را با یاد خدا می‌گذرانند و با لقمه حلال چنین فرزندانی را تربیت کردند.

عضو شورای شهر شهرکرد ادامه داد: مهم انسان بودن است نه اینکه تنها تخصص داشته باشیم، ایران به فضل الهی در مسیر رسیدن به قله افتخار با درایت مقام معظم رهبری است.

ایزدی تصریح کرد: کسانی که شهید می‌شوند به دلیل طینت پاک در مسیر الهی به چنین مقامی می‌رسند و نزد پروردگار روزی می‌خورند؛ امروز استکبار با شگردهای مختلف وارد صحنه شده است، اما تا زمانی که مردم با الهام از دین و نهضت کربلا با اعتقاد به ولی فقیه و ارزش‌های الهی گام بردارند، قطعاً پیروز میدان هستند.