در مسئله یابی و مسئله شناسی موضوعات شهری دچار ضعفیم
در مسئله یابی و مسئله شناسی موضوعات شهری دچار ضعفیم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضعف مطالعاتی در زمینه آینده پژوهی در شهرداری تهران و سطح کشور، اظهار کرد: اگر این موضوع به درستی انجام نشود، حتماً در سیاست گذاری‌ها با مشکل روبه رو […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضعف مطالعاتی در زمینه آینده پژوهی در شهرداری تهران و سطح کشور، اظهار کرد: اگر این موضوع به درستی انجام نشود، حتماً در سیاست گذاری‌ها با مشکل روبه رو خواهیم شد. از سویی دیگر مطالعات تطبیقی در دوره‌های گذشته با ضعف جدی روبه‌رو بوده است.

وی ادامه داد: مسئله یابی و مسئله شناسی و اولویت‌گذاری در موضوعات شهری با مشکل روبه‌رو است؛ اگر مسئله یابی به درستی انجام نشود دچار عارضه می‌شویم لذا نباید جزیره‌ای تصمیم گیری و عمل شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما در مدیریت شهری به گونه‌ای عمل می‌کنیم که در نتیجه آن مدیریت شهری، دولت و جامعه مدنی هریک راه خودشان را می‌روند، یادآور شد: بنده به عنوان نماینده شورا در شورای سیاستگذاری شهرداری انتخاب شدم و بارها نامه به شهرداری ارسال کردم اما دریغ از اینکه یک جلسه شورای سیاستگذاری تشکیل شود.

پیرهادی تأکید کرد: بسیاری از موضوعاتی که از شهرداری به مرکز مطالعات می‌رود، از دغدغه‌های بخش‌های مختلف و مردم نیست و این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/