در طرح تحول ۲۰ گانه خدمات را به در منازل رساندیم
در طرح تحول ۲۰ گانه خدمات را به در منازل رساندیم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۱۱۰ پروژه شهری در منطقه ۹ صبح امروز- شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲- در هشتاد و سومین پویش امید و افتخار برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد بهره برداری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۱۱۰ پروژه شهری در منطقه ۹ صبح امروز- شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲- در هشتاد و سومین پویش امید و افتخار برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد بهره برداری از ۱۱۰ پروژه شهری بودیم و در سطح شهر تهران هم، ۱۲۵۰ پروژه شامل طرح من شهردارم از ابتدای سال شروع شده و تا امروز ۸۸۰ پروژه آن مورد بهره برداری قرار گرفته و ارزش کل این پروژه‌ها بیش از ۳۵۰۰ میلیارد تومان است.

وی درباره طرح تحول ۲۰ گانه نیز توضیح داد: در این دوره تلاش کردیم خدمت را به در منازل مردم برسانیم و تجربه ای مثل اجرای آسفالت برای ما اتفاق افتاد که مردم از آن رضایت داشتند و بر همین اساس این طرح را با نام تحول بیست گانه در کنار آسفالت به ۲۰ خدمت افزایش دادیم. از تبدیل انهار بی فایده به کانیو و بازپیرایی و مرمت میادین شهری گرفته تا مرمت مخازن و بازپیرایی میادین میوه و تره بار و قصد ما این است که ظرف دو سال آینده با اجرای این ۲۰ خدمت با برآورد ۲۰ هزار میلیارد تومان هزینه، باعث آراستگی شهر شود.

شعبانی ادامه داد: اجرای پروژه های مصوب عمرانی در سطح مناطق دارای یکنواختی مناسبی است، هر چند به دلیل جنس برخی پروژه ها مانند احداث بوستان که درختکاری آن باید در فصل مناسب انجام شود ممکن است برخی از مناطق عقب تر باشند. همچنین مشکلی برای تحقق منابع در مناطق نداریم.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران بیان کرد: برخی از مناطق مانند ۴ و یک به دلیل وسعت بیشترشان پروژه های توسعه محلی بیشتری دارند و در واقع تعداد پروژه های محله ای متناسب با وسعت مناطق است. نکته دیگر بحث زیرساخت است، مثلا ممکن است منطقه ۲۲ به دلیل کمبود زیر ساخت ها نیاز به پروژه های توسعه محله ای بیشتری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تا دو هفته آینده شناسایی پروژه های طرح من شهردارم بر اساس روال سال گذشته انجام می شود اما ممکن است سوالاتی به نظرسنجی اضافه شود تا نظر مردم در شاخص های دیگر نیر پرسیده شود.

انتهای پیام/