دل نگرانی مردم ایران برای مظلومان جغرافیا نمی شناسند
دل نگرانی مردم ایران برای مظلومان جغرافیا نمی شناسند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نودمین جلسه شورا ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: طوفان الاقصی تمام هیبت این رژیم را فرو ریخت و نشان داد رژیمی همچون موساد نیز نمی تواند در برابر ملتی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نودمین جلسه شورا ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: طوفان الاقصی تمام هیبت این رژیم را فرو ریخت و نشان داد رژیمی همچون موساد نیز نمی تواند در برابر ملتی که عزم خود را جزم کرده، پیش ببرد.

وی با بیان اینکه این شوک هنوز ادامه دارد، یادآور شد: خون بالغ بر ۱۰ هزار نفر ریخته شد تا شاید آبروی از دست رفته اسرائیل بازگردد و امروز می بنیم که جنایات رژیم کودک کوش به دنیا نشان داده می شود.

معدنی پور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حالی به تنگ آمده که چندی پیش به دنبال فروپاشی در ایران بودند، تصریح کرد: این رژیم تمام توان خود را تحت شعر زن، زندگی، آزادی به کار گرفتند تا عبور از جمهوری اسلامی محقق شود و عده ای خودفروخته و ناآگاه از مسائل به میدان آمدند و تحت تأثیر بازی های رسانه ای به دنبال حق آزادی زن رفتند.

وی ادامه داد: در آن روزها نام زنان زیاد به گوش می رسید و عده ای بر طبل می کوبیدند تا ندای تأسف خود را به گوش جهانیان برسانند. امروز پس از فتنه زنانه اسرائیل شاهد رونمایی از چهره کسانی هستیم که کودکان و زنان بی پناه غزه را به خاک و خون می کشند. اینها همان کسانی نیستند که می گفتند: زن، زندگی، آزادی؟

معدنی پور همچنین تصریح کرد: امروز که خبر قتل عام مردم به گوش می رسد دیگر خبری از روشنفکران ایرانی نیست و این روزه سکوت و خفقان معنادار برای چیست؟ زن در هر نقطه از جهان زن است و باید برای جان و امنیتش نگران بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با بیان اینکه ملت ایران خود را از این صف جدا کردند، یادآور شد: دل نگرانی مردم ایران برای مظلومان جغرافیا نمی شناسند و مظلوم در هر جای دنیا برای آنها مظلوم است.

وی اضافه کرد: این اکسیر مقاومت است که اسرای دست بسته را به پادشاهان به تخت نشسته پیروز می کند؛ چنین زیست و شهادتی را از خداوند آرزومندیم.

انتهای پیام/