خون بی‌گناهان در حادثه تروریستی کرمان درخت انقلاب را تنومندتر می‌کند
خون بی‌گناهان در حادثه تروریستی کرمان درخت انقلاب را تنومندتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، نرجس سلیمانی در دویست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حادثه کرمان بیش از پیش خواری و ذلت دشمنان را نشان داد، اظهار کرد: به مردمی تعرض شد که جمع شدند که خاطره مردی را گرامی بدارند که سلاح بر دست […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، نرجس سلیمانی در دویست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حادثه کرمان بیش از پیش خواری و ذلت دشمنان را نشان داد، اظهار کرد: به مردمی تعرض شد که جمع شدند که خاطره مردی را گرامی بدارند که سلاح بر دست گرفت برای شرافت و ایستادن مقابل آدم کشان.

وی افزود: چقدر مقام معظم رهبری درست فرمودند که شهید سلیمانی از خود حاج قاسم سلیمانی برای دشمنان خطرناک تر است. اگر پنداشتند که ریختن خون بی گناهان رخوت و ترس در قلب مردم خواهد انداخت بدانند که فریب خورده هستند و خون بی گناهان درخت انقلاب را قدبرافراشته تر خواهد کرد.

سلیمانی با بیان اینکه شرکت کالا و خدمات شهروند در قریب به سه دهه فعالیت به رغم استفاده فراوان از منابع شهر آنچنان که باید نتوانسته بر اساس نشان تجاری خود عمل کند، گفت: این شرکت هزار تأمین کننده در ۴۰ فروشگاه دارد؛ لذا ضروری است که نظارت بر قراردادها به صورت نظام مند دنبال شود.

وی افزود: انتشار بن ها در مبالغ سنگین در کنار قراردادهای مکتوب و شفاهی بین شرکت شهروند و فروشندگان عمده دارای ابهامات سوال برانگیز است. چند دستگی در قراردادهای تبلیغاتی نیز ابهاماتی دارد و به رغم اینکه درخواست ارسال گزارش داشتیم، این اقدام صورت نگرفت. از هیئت رئیسه شورا می خواهم که از مدیرعامل شرکت درخواست گزارش در این موارد را داشته باشند.

انتهای پیام/