خدمات هوشمند شهروندی دهه پایانی ماه صفر به مشهدی‌ها ارائه می‌شود
خدمات هوشمند شهروندی دهه پایانی ماه صفر به مشهدی‌ها ارائه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا سمیعی در خصوص اقدامات سازمان فاوا در دهه پایانی صفر اظهار کرد: امسال تعامل گسترده‌ای با معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد برقرار کرده‌ایم تا اقداماتی که آن‌ها برنامه ریزی کردند را در سامانه‌های مورد نظر عملیاتی کنیم. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا سمیعی در خصوص اقدامات سازمان فاوا در دهه پایانی صفر اظهار کرد: امسال تعامل گسترده‌ای با معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد برقرار کرده‌ایم تا اقداماتی که آن‌ها برنامه ریزی کردند را در سامانه‌های مورد نظر عملیاتی کنیم.

وی افزود: به موازات این تعامل از ظرفیت‌های نمایشگرها در سطح شهر برای اطلاع‌رسانی‌های لازم به زائران استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به برپایی غرفه در عرصه میدان شهدا، گفت: غرفه‌های اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و تعمیرات موبایل از جمله این موارد است.

وی تاکید کرد: در روزهای پایانی صفر مسابقه‌ای به صورت روزانه در اپلیکیشن «شهر من» برگزار می‌شود که به تعدادی از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جایزه داده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به دیگر اقدامات اضافه کرد: همچنین در عرصه میدان شهدا مکانی برای نصب اپلیکیشن شهر من و راهنمای استفاده از آن در نظر گرفته شده است، همچنین محلی برای شارژ موبایل زائران نیز پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی با اشاره به نصب ایستگاه‌های شارژ من کارت در عرصه میدان شهدا، تاکید کرد: در نقشه همراه مشهد سعی کردیم لیست مکان‌هایی همچون مراکز ارزاق عمومی، مراکز اسکان، پارکینگ‌های موقت و سرویس بهداشتی را بروز رسانی کنیم و با هماهنگی معاونت فرهنگی سامانه اسکان اضطراری جهت رفاه حال زائران در حال آماده‌سازی است.