اجرای اقدامات عمرانی در کنارگذر اتوبان
اجرای اقدامات عمرانی در کنارگذر اتوبان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،  رامین بیرجانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات جدول گذاری پروژه کنارگذر اتوبان (خیابان جوانشیر) به اتمام رسیده و پس از زیرسازی وارد مرحله آسفالت خواهد شد. وی در ادامه افزود: برای انجام جدول گذاری این معبر بیش از ۲۵۰ متر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

 رامین بیرجانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات جدول گذاری پروژه کنارگذر اتوبان (خیابان جوانشیر) به اتمام رسیده و پس از زیرسازی وارد مرحله آسفالت خواهد شد.

وی در ادامه افزود: برای انجام جدول گذاری این معبر بیش از ۲۵۰ متر کانیو، ۵۰۰ متر تک جدول و ۲۵۰ متر نهر کار شده است که کنار گذر اتوبان را به بلوار پاسداران متصل می‌کند.

بیرجانی با اشاره به وضعیت اجرای عملیات کنارگذر اتوبان عنوان کرد: اهمیت توسعه زیرساخت‌های عمرانی مخصوصا بازگشایی معابر جهت رفع معضل ترافیک به ویژه در مسیرهای پرتردد و شریانی شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

این مسئول در پایان با تاکید بر سرعت گرفتن پروژه‌های عمرانی افزود: با توجه به بررسی‌های کارشناسی و بازدیدهای بعمل آمده عملیات بهسازی و تعریض بلوار دفاع مقدس حد فاصل شهرک خاتم الانبیاء و جوانشیر آغاز شده است که با تلاش بی‌وقفه همکاران عمران در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.