براساس نیاز از نخبگان استفاده می‌شود/ تلاش برای کاهش تورم سازمانی
براساس نیاز از نخبگان استفاده می‌شود/ تلاش برای کاهش تورم سازمانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر مجید باقری، معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران در جریان دویست و یکمین جلسه شورای شهر تهران درباره میزان جذب نیروی انسانی در شهرداری اظهار کرد: آمارها روند جذب نیروی انسانی را مشخص کرده و تاکید می کنیم در این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر مجید باقری، معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران در جریان دویست و یکمین جلسه شورای شهر تهران درباره میزان جذب نیروی انسانی در شهرداری اظهار کرد: آمارها روند جذب نیروی انسانی را مشخص کرده و تاکید می کنیم در این زمینه دقت کافی صورت گرفته است. به طوری که ما بنا بر آیین نامه در کمیته مربوطه موارد را بررسی کرده ایم.

وی با بیان اینکه طبق کارسنجی های صورت گرفته افرادی که جذب شده اند بر اساس صلاحیت های فردی مورد ارزیابی قرار گرفته اند، یادآور شد: این جذب براساس مکانیزم های سخت گیرانه انجام شده است.

باقری همچنین تصریح کرد: با افتخار اعلام می کنم که هیچ ارگانی در کشور در تبدیل وضعیت ایثارگران همچون شهرداری تهران عمل نکرده است؛ در مرحله اول چهار هزار نفر خوداظهاری کردند که تعدادی از آنها مدارک خود را تحویل دادند و امروز تماما افرادی که مدارک خود را تحویل داده و مورد تأیید قرار گرفته اند، در مرحله پذیرش قرار دارند.

وی ادامه داد: نیروهای شرکت هایی همچون شهربان و حریم بان نیز در همین شرکت تبدیل وضعیت شده اند و قرارداد آنها به قرارداد دائم تبدیل شده است.

باقری با بیان اینکه نیازسنجی پرسنل انجام شده است، گفت: فرایند جابجایی کارکنان شهرداری تهران از چهارشنبه آغاز می شود. به طوی که سامانه ای ایجاد شده که رزومه و توانمندی کارکنان در آن سامانه ثبت می شود تا براساس آن جابجایی کارکنان صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه در جذب نخبگان تلاش داشتیم تورم سازمان را کاهش دهیم و عجله ای برای جذب نداریم، گفت: موارد و آیتم های مختلف برای نخبگان در نظر گرفته شده است. در بانک اطلاعاتی ما بالغ بر چهار هزار و ۲۰۰ مورد به ثبت رسیده تا زمانی که به نیرو نیاز داشتیم از این بانک استفاده کنیم.

انتهای پیام/