حال و هوای مدیریت شهری منطقه ۵ در هفته دفاع مقدس
حال و هوای مدیریت شهری منطقه ۵ در هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار این منطقه ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این خصوص گفت: امسال تلاش شد تا منطقه با برنامه های متنوع دفاع مقدسی رنگ و بوی ایثار و شهادت را به صورت متنوع تری به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار این منطقه ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این خصوص گفت: امسال تلاش شد تا منطقه با برنامه های متنوع دفاع مقدسی رنگ و بوی ایثار و شهادت را به صورت متنوع تری به خود بگیرد.

شریفی افزود: از جمله برنامه های شاخص برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این منطقه، می توان به ادای احترام شهردار منطقه و مدیران شهری به همراه امام جمعه کن به شهدای معظم کن و غبار روبی مزار این عزیزان، نشست صمیمی با رزمندگان شاغل و تقدیر از یادگاران جبهه و جنگ در منطقه به همت امور ایثارگران و همچنین دیدار شهردار و جمعی از مدیران شهری با خانواده شهید نظری اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این هفته کاروان خودرویی ایران قوی که تداعی کننده دوران دفاع مقدس می باشد با حرکت در سطح منطقه و ساختمان شهرداری به یادآوری آن ایام پرداخت و همچنین برای فضاسازی  این روزها با همکاری بسیج منطقه نمایشگاه دفاع مقدس در لابی منطقه برپاشد و برنامه  روایت عاشقی به همت معاونت امور اجتماعی برگزار گردید و در آن ایثارگران جبهه و جنگ به بیان خاطرات خود پرداختند.

️شهردار منطقه در ادامه به فعالیت  های انجام شده در نواحی نیز اشاره کرده و گفت : در ناحیه یک،   مراسم آبروی محله در  شهران جنوبی انجام شد و کاروان خودرویی در محله شهر زیبا به راه افتاد و همچنین تمثال شهدا در محله شهران جنوبی نصب شد، و برخی مدیران شهری و شهروندان با حضور در گلزار شهدای کوهسار با شهدای گمنام کوهسار بیعت مجدد کردند.

وی افزود: در ناحیه ۲ نیز غبارروبی مزار شهدای کن و دیدار با خانواده شهدا مورد اهتمام بود.

️همچنین در  ناحیه ۳، غبار روبی مزار شهدای گمنام باغ فیض و ادای احترام  به شهدای حصارک صورت گرفت و  کاروان خودرویی در دبیرستان امام هادی علیه السلام تردد کرد و همچنین در کلیه محلات و  سراهای محلات این ناحیه برنامه های متنوعی اجرا شد.

️شریفی به فعالیت ناحیه ۴ اشاره کرد و گفت : دیدار با خانواده شهدای معظم این دوران و برپایی جشن دفاع مقدس در سرای محله پرواز از برنامه های شاخص این هفته بود این ناحیه بود. ️در ناحیه ۵ نیز، فضا سازی و برپایی نمایشگاه در مراکز فرهنگی سطح ناحیه از جمله  مدرسه یحیی زاده و سرای محله اباذر را می توان نام برد.

شهردار منطقه ۵ با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در مسجد امام رضا علیه السلام اکباتان در ناحیه ۶ بیان کرد: غبار روبی مزار شهدای گمنام اکباتان، پخش مستند شهید اسعدی در  سرای محله اکباتان و تجلیل از خانواده شهید اسعدی از برنامه های این ناحیه بود.

وی ادامه داد: در ناحیه ۷ نیز  دیدار با خانواده شهدا، راه اندازی کاروان خودرویی در مدارس و معابر ناحیه و برپایی  نمایشگاه یادیاران در سرای محلات از برنامه های شاخص این ایام بود.

️شریفی در خاتمه تاکید کرد: مدیریت شهری منطقه بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اهتمام ویژه ای دارد.

انتهای پیام/