تدارک ویژه منطقه ۹ به مناسبت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
تدارک ویژه منطقه ۹ به مناسبت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: برگزاری مراسم ۲۲ بهمن امسال برای ما در شهرداری منطقه ۹ تجربه ای متفاوت، خاص و زیبا بود؛   تجربه ای که  می تواند جلوه ی نوین و موفق از مدیریت یک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: برگزاری مراسم ۲۲ بهمن امسال برای ما در شهرداری منطقه ۹ تجربه ای متفاوت، خاص و زیبا بود؛   تجربه ای که  می تواند جلوه ی نوین و موفق از مدیریت یک جشن ملی به نمایش بگذارد.
وی حضور آحاد مردم در جشن ملی انقلاب اسلامی را معنادار خواند و گفت: حضور منظم، مستمر و پرشکوه مردم در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن نشانه ای از وحدت ملی و تجدید بیعت با شهدا، امام شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی است.
شهردار منطقه ۹ در ادامه با اشاره به محوریت میدان و برج آزادی افزود: مراسم نورافشانی و اجرای ویدیومپینگ و آتش بازی از جمله رخدادهای زیبایی بود که با هماهنگی و تلاش های مجموعه شهری در فضایی زیبا برگزار شد.
افتخار چهل و چهارمین خدمت  با هم افزایی ستادی و نهادی
مرتضوی  به هماهنگی ستادی و اجرائی حوزه های مختلف شهرداری و سایر نهادهای خدمات رسان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی و هم افزایی مجموعه نیروهای شهری، نظامی، انتظامی، امنیتی و خدمات رسان توانستیم از چهل و چهارمین آزمون جشن ملی انقلاب سر بلند بیرون بیاییم و به این خدمت افتخار می کنیم.
همبستگی ملی؛ سرمایه انقلاب اسلامی
وی این حضور را بزرگترین سرمایه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: به برکت پشتیبانی مردم و همبستگی ملی،   ایران اسلامی می تواند بر هر سختی، دشمنی و چالشی غلبه کند؛ این حضور تضمین آینده ای درخشان تر و متعالی تر برای میهن اسلامی و ملت عظیم ایران است.

شهردار منطقه ۹ با تشکر از تمامی همکارانی که با تلاش بی وقفه سعی در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان داشتند، تصریح کرد: مجموعه همکاران ما در شهرداری، در حوزه های مختلف اعم از خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی، ترافیک و عمرانی تمام کوشش خود را بکار بستند تا خدمات مطلوبی به شهروندان شریف غرب پایتخت ارائه کنند.
مشارکت مردم محور برنامه های یوم الله ۲۲ بهمن
مرتضوی در تشریح برنامه های این معاونت در روز ۲۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی بن مایه فرهنگی دارد؛ لذا شایسته است  نهادهای فرهنگی برای تعمیق باورها و ارزشهای انقلاب گام بردارند که در این راستا در مدیریت شهری و حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، برنامه هایی را تدارک دیده بود که علاوه بر نمایش جلوه های فرهنگی و انقلاب اسلامی، فضایی با نشاط برای شهروندان منطقه ۹ فراهم آورد.
وی در ادامه با اشاره به برنامه های هنری و فرهنگی در منطقه عنوان کرد: بهره گرفتن از ظرفیت بسیج، مساجد، نخبگان، معتمدان محلی، سرای محلات و  شهروندان فعال خصوصا نسل جوان و نوجوان در آئین ملی جشن انقلاب اسلامی مهمترین محور برنامه های معاونت اجتماعی و فرهنگی بود که خوشبختانه با استقبال عمومی مواجه شد.
پاکسازی معابر غربی پایتخت بلافاصله بعد از مراسم ۲۲ بهمن
شهردار منطقه ۹ در ادامه گفت: معاونت خدمات شهری به نوعی متولی اصلی برگزاری مراسم راهپیمایی هم درآماده سازی فضای شهری پیش، حین و پس از اجرای مراسم مذکور بوده است.
وی با اشاره به طرح تحول نگهداشت شهر افزود: امسال نیز شاهد اجرای طرح ویژه نگهداشت شهر در محور خیابان آزادی، میدان و برج آزادی بودیم تا فضایی مناسب برای حضور شهروندان شریف فراهم شود.
این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ گفت: نیروهای خدمات شهری بلافاصله بعد از اتمام مراسم جهت خدمت رسانی به شهروندان، پاک سازی معابر را در دستور کار قرار دادند تا غرب پایتخت زیبایی و نظافت خود را حفظ کند.
تسهیل در تردد شهروندان برای شرکت در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن
مرتضوی بیان کرد: تدابیر ترافیکی در حوزه حمل و نقل اندیشیده شده بود که در همین راستا نسبت به منع تردد در زمان برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انسداد مسیرهای فرعی معبر اصلی محور راهپیمایی و آزاد سازی قسمت هایی از نرده های سامانه تندرو اتوبوس و دیگر اقدامات به منظور تسهیل در تردد شهروندانی که در این رویداد ملی شرکت کردند فراهم شود.
شهردار منطقه ۹ در خاتمه گفت: با همکاری و همیاری پرسنل در شهرداری منطقه۹ توانستیم میزبان شایسته ای برای این جشن ملی باشیم.

انتهای پیام