حادثه پلاسکو فصل جدیدی از ایمنی ساختمان‌های پرخطر را رقم زد
حادثه پلاسکو فصل جدیدی از ایمنی ساختمان‌های پرخطر را رقم زد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، شهردار منطقه ۱۲ ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان اظهار داشت: شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو با ایثار، رشادت و جانفشانی برای نجات جان مردم از جان خودشان گذشتند که در هفتمین سالگرد این حادثه یاد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، شهردار منطقه ۱۲ ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان اظهار داشت: شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو با ایثار، رشادت و جانفشانی برای نجات جان مردم از جان خودشان گذشتند که در هفتمین سالگرد این حادثه یاد و خاطره این شهدای گرانقدر را گرامی می داریم.

وی افزود: اقدامات ایثارگرانه شهدای آتش نشان نمایشی از ایثار و از خودگذشتگی بود که همکاران شهید آتش نشان به خوبی این مهم را در حادثه پلاسکو به نمایش درآوردند.

وحیدرضا انارکی محمدی افزود : حادثه تلخ پلاسکو تلنگری برای مدیریت شهری وارگان های ذیربط این حادثه بود تا ایمن سازی و اجرای دستورالعمل‌های سازمان آتش نشانی در سرلوحه بازار وساختمان های تجاری به خصوص ساختمان های پر خطر ونا ایمن قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ایمن سازی بیش از ۱۷ سرا و۲۵۰۰ مغازه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است، افزود: امیدوارم با هم افزایی وهمکاری ارگان ها و مشارکت کسبه از تکرار همچین حوادثی جلوگیری شود.

در پایان شهردار منطقه ۱۲ با اهدای گل به خانواده شهدای آتش نشانان از آنان دلجویی کرد وخودد را در غم این عزیزان سهیم دانست.

انتهای پیام/